לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  3>mary

בת: 34

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

היום הראשון


אז הנה חזרנו לביצפר ...שנה אחרונה...הרבה ללמוד גם לשפר להחליט דברים להשקיע

קיצר לא ממש בא לי אחריות קצת גדולה ...

מחנכת אנורקסית בבגדים שגדולים עליה ב5 מידות מדברת על פילוסופיה יהודית ?!

אותה שכבה כבר שנה שלישית וגם אותה כיתה...אותו שולחן אפילו...

אותם אנשים שלא השתנו בגרוש...כיאלו יב' בני 16-18 ומתנהגים כמו בני 11

מתי הם כבר יתבגרו....כל השאלות המפגרות האלה הצחוקים שלא מצחיקים אף אחד

כל שנה אני רוצה להוציא ציונים טובים ולא יוצא לי...אני פשוט לא בנויה בשביל זה..ללמוד טוב!

 

החופש עבר מה זה סבבה..יש לי בריכה בבית...אז כל היום ביליתי שם עם חברים

נסעתי לים מדי פעם והלכתי לבריכה רגילה כמה פעמים...

מסיבות כל שבוע אלכוהול שכבר נהיה חלק מהדם שלי נראה לי ...

 



 

יאללה לילה טוב.....

נכתב על ידי 3>mary , 3/9/2007 00:17  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,615
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל3>mary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 3>mary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)