לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג הזה .. זה.. פשוט אני.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

תשובות לשאלון השבועי


מה דעתך על פירסינג?
אני חושבת שבמקומות מסויימים ... זה סקסי.

לא אנשים שמחוררים בכל הגוף או במקומות מוזרים בפנים...

האם יש לך פירסינג? אם כן, אילו?
יש לי חורים באוזניים ... חור אחד בכל אוזן... וזהו.

האם את מתכננת לעשות פירסינג בעתיד?
רציתי לעשות עוד חור באוזן .. אבל אני מתה מפחד...

אז לא נראה לי...

אם תעשי פירסינג - היכן תבחרי לעשות אותו?
אם אני אעשה... ואני לא אעשה.... אז...אולי בגבה..

באיזה מקום לדעתך לעולם לא תעשי פירסינג?
בפופיק

איזה פירסינג הכי יפה בעינייך?
בגבה לבנים...

מה המקום הכי "מטורף" לעשיית פיסינג?
אממ... כן .... שם למטה....

מה עדיף, אקדח או מחט?
אקדח ... מחט זה לסבול לאורך זמן ..

פירסינג בפנים או פירסינג בגוף?
לא ולא

ומה דעתך על הרחבות של חורים?
דוחה בטירוף....

נכתב על ידי Yr=me :] , 14/11/2008 20:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני רוצה שכל העולם ידע...


טוב לי.

אני רוצה שכולםםםםםםםםםםם בעולם ידעו -


ט-ו-ב ל-י!!! ואני מאושרת!

סוף סוף אני מרגישה שלמה עם עצמי... שאני עושה את הדברים הנכונים בשבילי.. סוף סוף אני מרגישה נאהבת.
נכתב על ידי Yr=me :] , 14/11/2008 19:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Yr=me :]

בת: 34




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYr=me :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yr=me :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)