לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the race is long, and in the end, it’s only with yourself



כינוי: 

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

דברים רעים.


  אני חושבת שמצאתי את ההסבר הכי טוב שאני יכולה לומר
  למה אני לא מדברת איתכן.


   יום קודם הרגשתי רע כי כולכן השלמתן ורק אני לא,
  כלומר, נ' הסכימה לדבר איתי אבל לא השלמנו.
  כולכן דיברתן וצחקתן ואני הלכתי לישון.
  למחרת דיברתן עם נ' ואני לא רציתי לדבר איתה כי
  היו דברים שבגללם כעסתי עליה.
   אני מרגישה שאני לא חשובה לנ' ואם תפסק החברות בינינו זה גם ככה לא ישנה לה,
  לעומתך אסתר, שאת תמיד חושבת ככה עלינו ואני אומרת לך שזה לא נכון,
  וגם אם כשאת קוראת את זה (אם איכשהו הגעת לכאן), את אומרת לעצמך בלב "כן בטח",
  אז אני אומרת לך עכשיו : את מאוד חשובה לי!!
   אז לא רציתי ללכת איתכן בטיול כי את הלכת עם נתניה, והרגשתי רע עם זה אבל
  העדפתי ללכת עם אנשים אחרים.
נכתב על ידי , 18/5/2008 00:33  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל(ירח) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על (ירח) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)