לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


then I'll show you that place in my chest where my heart still tries to beat.

כינוי:  memories

בת: 34

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

כופרים של כיפור


אז נכון נכתבו המון חפירות על יום כיפור...על כמה שזה יום צבוע ועל כמה שאחרי זה אותו ערס יחזור לדקור
ונכון שיש בנינו אתאיסטים או אנשים שפשוט לא בכיף שלהם להרעיב את עצמם והם החליטו להמשיך לאכול כהרגלם אבל מכאן ועד לפרסם תמונות של אוכל בפייסבוק ביום כיפור?

 

אני עצמי אתאיסטית ואני ממש לא צמה..אבל אני מכבדת את היום הזה ואת האנשים בחוץ שכן מאמינים וכן צמים
הזדעזעתי לראות עשרות אנשים בפייסבוק מעלים תמונות של אוכל תחת הכותרת "אחלה של יום כיפור (:" או תמונות של אנשים שניצלו את יום כיפור ללכת ליער ולעשות על האש בכייף...
הבנו, אתם לא צמים, אתם לא שומרים ת'יום הזה...אבל אשכרה להתלהב מזה שאתם יורקים ליום הזה בפנים? תאכלו בשקט תעשו מה שאתם רוצים אבל למה לעזאזאל לעלות את זה לפייסבוק? אתם חשים מגניבים אתם חשים כאלה מורדים מגניבים שהולכים נגד הזרם?

פשוט גועל נפש.



נכתב על ידי memories , 26/9/2012 16:28  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,725
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmemories אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על memories ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)