לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

because we're all crazy


Frantic-tic-tic-tic-tic-tic-tac

כינוי: 

בן: 34

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2009

broken


לא יודע מה יש לי....כבר הגעתי למצב שאני שותה. לבד. וזה נראה לי לגיטימי לגמריי.
מזל שזה רק בסופי שבוע.
נכתב על ידי , 31/1/2009 20:04  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



The Good, the bad & the queen


משהו מאוד מסתורי קרה לי לפניי חודשיים בערך.
זה היה מוצ"ש.
נסעתי לדירה של אח שלי, לבקר אותו, אחריי שכל הסופ"ש לא ראיתי אותו, מה שבדרך-כלל לא קורה.
החלטתי לשים באוטו דיסק שחודש לפניי קניתי, ממש דיסק סבבה שמאוד שמחתי על הקנייה שלו, של ההרכב The good, the bad & the queen.
אז שמתי את הדיסק במערכת שבאוטו, התענגתי כל הנסיעה אל אחי, הגעתי אל אחי, היה סבבה, ישבנו שעתיים בערך, ואז נסעתי חזרה הביתה, שוב מתענג על הדיסק כל הדרך.
כשחניתי, הוצאתי את הדיסק מהמערכת והחזרתי אותו לקופסא. בד"כ יש לי נטייה לשכוח את הדיסקים שלי באוטו, ואז אמא שלי מתעצבנת, אז הפעם באמת השתדלתי שלא יהיו טעויות, ואני פאקינג יודע ב-100% שהוצאתי את הדיסק, הכנסתי אותו לקופסא, והחזרתי אותו לחדר שלי.

חמישי, שבוע לאחר מכן.
חוזר הביתה מהצבא, מתקלח, יוצא מהמקלחת לחדר, מתלבש ורוצה לשים את הדיסק בסטריאו. פותח את המערכת, רואה שיש בה שלושה דיסקים, אבל לא את הדיסק המדובר. רואה את הקופסא שלו מונחת ליד המערכת, איפה שהשארתי אותו כנראה. טוב, אני אוציא את הדיסק מהקופסא ואשים אותו במערכת. אבל....רגע!!! פותח את הקוספא, הדיסק לא שם!!!

לוקח מהר את המפתחות לאוטו, אוליי השארתי אותו בדיסקפלייר שברכב? לוחץ eject, אבל לא, אין שום דיסק. עורך סריקה בכל האוטו. נאדה.
חוזר הביתה, פותח את כל הקופסאות של הדיסקים שיש לי בחדר ובכלל בבית. כלום.

לאין הוא נעלם?!?!?!!? עד היום אין לי מושג....
זה משהו מיסטי, באמת. הייתי אפילו אומר שאשכרה נכנס אליי גנב הביתה, רק בשביל הדיסק. ההורים שלי בטח לא לקחו אותו, שאלתי גם את אחי ואחותי, שבכלל לא גרים בבית, והם גם אמרו לי שלא יצא להם לקחת את הדיסק.
בצעד של ייאוש הדבקתי על הקופסא של הדיסק מדבקה עם סמיילי עצוב שלידו רשום "please come back". אוליי זה יעזור =/
לא מאמינים? תראו בעצמכם -


נכתב על ידי , 23/1/2009 14:12  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,719
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJuan Mischiany אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Juan Mischiany ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)