לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חוסר חיים, חיים, ומה שבאמצע



כינוי:  פאק. היייתי טיפשה.

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

חודש תמים ^-^


עבר חודש שנראה לי כמו שנים ^_^"

לא יודעת למה לא עידכנתי... לא ממש היה לי על מה לספר ['כאילו שיש לך מה לעדכן עכשיו ><"'].

אז... מה בעצם קרה? ~חושבתלעומק~

הא! כן!

לפני כמה ימים, במקום לחזור בהסעה הביתה... מצאתי את עצמי נכנסת לאוטו של דיינע צ'אן ונוסעת לבית שלה ^-^"

היה נחמטטטט ^^ אני ודיינע שיחקנו בדנאס רבולושנס ^^ ואני הייתי עייפה ;=;

גם מרחו לי גבס על הפניםם!! האאא! ~בורחת~

בפעם הקודמת ששמו לי גבס על הפנים [בשביל לעשות פנים לאצבנועי או אצבעונית. עד היום לא ידוע מי זה היה בעצם ._. לאדלויאדע בחדרה] ואני אצטרך עוד יום אחד ללכת ולגמור את המסכה שלי לאנימה קון ^^

חוץ מזה... אני צריכה להתחיל להציק לג'ונע וטרזן... שיבואו איתי לאנימה קון ב31.7 (דרך אגב.. ב31.7 זה המומולדת של טרזן ^^).

 

וואי ;-; אין לי מה לכתוב ;-;

הא! איך יכולתי לשכוח? נפתח ב-HOT ערוץ אנימה ^^ ערוץ 85 ^^

רק שלי... כמובן שאין אותו ._.

יש לי אנלוגי [כולל רק את בסיס]. נייה 3< זה לא פייר! ;-;

אני גם רוצה ערוץ אנימהההה ;-;

וגם לאואליטה שלי הייתה יום הולדת ב 29.5.! והיינו במסעדה בנתניה ^^

ואני הצקתי במשך כל הארוחה שאני רוצה קצפת ._. ובסוף קיבלתי ._. ולא נגעתי בה ._______."

ואלעד... אם רתה קורא את זה... תדע שאתה היית קרצע לא קטנה! כאבה לי האוזן! והוא לא נתן לי לישון! ;-; ~מכהאותך~

 

נייה... וזהו לעכשיו ^^ אין לי עוד מה לספר..

הא כע! יש לי כובע כוסית חדש! ^.^


נאאאאכון כוסית? חיחיחיחי תקנאו XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

אז... יאאלה כוסות משועממות... איפלו אני לא הייתי קוראת עד כאן 0.0

פשוט מפליצה תגובה ועפה מכאן >>"

 

בכל מקרה... מי שמציץ על פינת האנימות שיש לי ברשימות, Blue 6, מי שאוהב אנימה רצינית ממליצה בחום... רק חבל שסגנון הציור של הדמויות נחמד ולא יותר מזה, לפחות בחלק מהן.

להורדה ישירה: http://www.muffindomain.com/index.php?page=anime.html [הסדרה החמישית מלמטה]

ג'ה נה ^.^

 

נכתב על ידי פאק. היייתי טיפשה. , 1/6/2006 07:37  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפאק. היייתי טיפשה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פאק. היייתי טיפשה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)