לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Every song ends, is that any reason not to enjoy the music?

כינוי:  •°.•Little Fairy•°.•

בת: 34

ICQ: 199902635 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

=הסוד=


אתמול ראיתי את הסרט "הסוד" והאמת

זה די השפיע עליי..

יש כאלה שיגידו "זה לא אמיתי,זה שקר וכו'..." אבל

אני חושבת שיש בזה משו...

הם ממש שיכנעו אותי בכל הטענות, העובדות וההוכחות

שהם הביאו..

אז החלטתי שאני אנסה...

מה יש לי להפסיד?

זה יכול להביא רק טוב :)

 

בכל אופן, אני ממש ממליצה~!

סרט מדהים!

אני מעוניינת לרכוש גם את הספר בהזדמנות....

גם הוא מומלץ~!

 

האמת כל העניין של הסרט מביא אותי לחשוב על דרמה

שסיימתי לראות לאחרונה,

והיא מבוססת על סיפור אמיתי.

זו מין סדרה דוקומנטרית שמספרת כל מה ילדה שחלתה במחלה חוותה.

היא כתבה יומן שהתפרסם במיליוני עותקים ובאלפי מדינות ועליו

התבססה הדרמה.

 

מדובר על ילדה רגילה,נורמאלית ללא שום בעיות בריאותיות

שיום אחד היא נופלת ללא שום סיבה..ולא נפילה רגילה...

כשבן אדם נופל הוא בדרך כלל שם את הידיים שלו מלפנים

כדי למנוע את הנפילה,נכון?

אז במקרה הזה היא פשוט נופלת....בלי שום ידיים.

פעם ראשונה היא נפלה על הסנטר ופצעה אותו,

ופעם שנייה היא נפלה על הראש.

יש עוד סימנים- היא לא מבדילה בין מרחק, נניח יש משהו

בצד ימין היא תושיט לצד שמאל, קשה לה לאחוז בדברים...

בקיצור, הגוף שלה התחיל להתנוון והיא התחילה לאבד עליו שליטה.

 

לאחר המקרים היא הלכה לעשות בדיקות שיגרתיות ואובחנה

אצלה מחלה שפוגעת במערכת העצבים...

כשהמחלה מתפתחת היא כבר לא תוכל ללכת, היא לא תוכל לכתוב,

היא לא תוכל לדבר, היא לא תוכל לאכול בעצמה....היא פשוט לאט לאט

נהפכת להיות מרותקת למיטה.

 

איה (ככה קוראים לילדה) הייתה שחקנית כדורסל, ובגלל המחלה

היא נאלצה לפרוש מהכדורסל, ובהמשך לעבור בית ספר...

 

וזה ממש עצובב....איןן כל פרק בכיתייי, בלי הגזמה!

מראים את התמודדות של בני המשפחה, את התמודדות

שלה ואת ההתמודדת של מישהו שאוהב אותה..

 

ולא יודעת אחרי שראיתי את הסדרה הבנתי איך אנחנו לא מעריכים

את הדברים הקטנים...

את זה שאנחנו יכולים לדבר, ללכת, לאכול, לכתוב, לרוץ.....פשוט

לחיות חיים רגילים..

כל הקטע שבאמת יש מחלה כזאת ובאמת יש אנשים שחולים בה..

זה ממש עצוווווווווב.

 

היא חלתה במחלה בגיל 15 ונפטרה בגיל 25.

<לזכר איה>

נכתב על ידי •°.•Little Fairy•°.• , 28/10/2007 22:34  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של •°.•Little Fairy•°.• ב-13/11/2007 19:09
 





3,529
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל•°.•Little Fairy•°.• אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על •°.•Little Fairy•°.• ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)