לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

why?


אידיאליסט ללא אידאלים שמנסה להנות מהחיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

למה?


למה כתבתי את הפוסט למטה? אין לי מושג... הרי זה לא יעניין אף אחד ואף אחד לא יגיב אלה אם פתאום יבוא לו ניצוץ של השראה והוא יחשוב על תגובה מקורית ומצחיק...

מצד שני:

"למה לא?"

 

 

נ.ב

בלי לשים לב כתבתי פוסט על משמעות הבלוג שלי! רק עכשיו שמתי לב

WHY?

נכתב על ידי , 1/12/2005 22:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה קרה? ולמה פוסט הסקס המיוחל נידחה שוב? תשובות לכל אלה ועוד תמצאו בתוך הבלוג


אוקיי לא כתבתי בימים האחרונים כי היה לנו איזה סמינר על הזהות היהודית ועל מי אנחנו או איזו שטות דומה זה היה מטומטם ומשעמם אבל בין הרצאה להרצאה זה היה מעניין וגם גיליתי מה דורש לחוק לעבור אז עכשיו אני יודע מה צריך לקרות כי שהדי-קרימינליזציה של המריחואנה תצא לפועל

הינו יומיים בירושליים ישנו באכסניה בשם בית וגן ולי היה מזל והיה לי חדר יותר גדול מחלק מהחדרים של השש והיינו רק 4 בחדר גם גיליתי שיש מלא אנשים בשיכבה שאני לא מכיר ועכשיו אני כן למרות שאני לא זוכר איך קוראים להם... אבל יש לי חבר שאני מכיר מתחילת השנה ואני עדיין קורא לו "מה שמו" כי אין לי מושג מה השם שלו אז זה לא כל כך משנה... בסוף אני ייתן להם שם שמתאים להם ואז אני יזכור איך קוראים להם...

היה גם די מצחיק יש מישהו שכל הזמן קורא לי סטלן ככה בצחוק ואני קורא לו סאחי (ההפך מסטלן לבורים שביניכם) אז החלטתי לשנות את הגישה ובסמינר התחלתי לקרוא לו סטלן גם וזהדווקא די נחמד יש לנו וויכוחים על מי מאיתנו סטלן

ביום השני היינו בסינמה סיטי וגם שם היה משעמם אבל היה אוכל טעים

ופוסט הסקס המיוחל יצטרך לחכות כי בסמינר הפרידו אותנו מיא' ככה שלא יצא לי לדבר עם היועצים שלי (שדרך אגב אחד מהם הומו ככה שכל הדעות מכוסות)

נכתב על ידי , 1/12/2005 21:38  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 33

ICQ: 200663097 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcandy_man אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על candy_man ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)