לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של יעל


אני יעל בת 13 וחצי ואתם מוזמנים לקרוא על חיי =]

כינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

יודעים מה??


יודעים מה אני שונאת את הבלוג הזה!

סגור!

והפעם באמת סופי!מצאתי תחליף לבלוג המטומטם והדפוק הזה!

אתם יכולים לא להגיב ולמחוק מהלינקוקים!

אני לכאן לא נכנסת יותר!

כנסו לבלוג עיצובים שלי.

נכתב על ידי , 22/8/2006 17:41  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחר הוא מחר


מחר,מחר מחר!

מחר נרשמים לבית הספר בנ"צ.

קצת מפחדת אבל יעבור לי.

מחר אני ואבא שלי עושים את הכל בשביל הבית ספר...אבל איפה אוריאן כשצריך אותה?? אני צריכה לשאול אותה עם בבית ספר אפשר ללכת עם חולצות טיפה יותר צמודות מטריקו.יש כאלה בקני מחסני ביגוד ב-7 ש"ח לחולצה.אבל אני לא מוצאת אותה!!!היא לא מחוברת!!! אף נס ציוני לא מחובר אצלי למסן,אולי יצאו לאנשהו? שיהנו.אני כבר אעשה משו,אולי אתקשר אליה בבוקר,לא מוקדם מידי.אז הנה שלל מעשיותי למחר:

-תמונת פספורט.

-להירשם לבית ספר.

-לקנות את כל הדברים לבית ספר.

-לקנות חולצות עם סמל לבית ספר בקני מחסני ביגוד.

וזהו,מספיק,אתם רוצים להרוג אותי?!


קרה לכם פעם שאהבתם איזשהו מקום כל כך כל כך כל כך?

גם אם לא לי זה קורה :)

אני פשוט אוהבת את נ"צ. עיר יפה, פשוטה , מטופחת, קטנה, שקטה. הכל כל כך מושלם :).כבר הכרתי משם אנשים.אוריאן שהכרתי אותה בפורום של הראל מויאל,נכנסתי לשם סתם כי היה לי משעמם והכרתי אותה,טל שאני מכירה אותה מאוריאן,ניב שגם אני מכירה אותו מאוריאן, ירדן כנ"ל מאוריאן ובר כנ"ל מאוריאן :)

אחחח אוריאני,היא כזאת מצחיקה :)


טוב אני אפסיק לחרבש לכם במוח כי אין לי מה לכתוב יותר


כנסו לבלוג עיצובים השניה שלי :)

נכתב על ידי , 19/8/2006 21:05  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טוב...אז נראה לי עדכון... =]


כמה זמן לא עדכנתי, יומיים! חחחח הזמן זחל כמו צב! חשבתי עכשו אני אסתכל לראות כמה זמן לא עדכנתי את הבלוג וזה היה יומיים בלבד! אלוהים ישמור חשבתי אני אראה שכתבתי פוסט לפני שבוע ויותר, אבל זה רק  יומיים.טוב הבנתם את הקטע עם הרק יומיים ושיגעתי לכם איתו את השכל,אני יודעת.

טוב אני נגמלת מה-"..." זה כבר מעצבן אותי! כל משפט שני שלי זה עם "..." ונמאס לי מזה! מהיום תקבלו אותי החדשה בלי השלוש נקודות! רק עם פסיקים,נקודה אחת בודדה,סימני שאלה,סימני קריאה וכולי וכולי.

טוב אין לי כל כך מה לספר על הקומזיץ,אז אספר רק מה שאני אספר על הקומזיץ [משפט דפוק לאלה!].

נטלי באה אלי בשמונה וחצי בערב וברבע לתשע יצאנו להלני [טוב נו,זה היה עשרה לתשע :)].הגענו להלני ואז נסענו איתה עם גיסתה ועם עוד מישהי שאני לא מכירה לחוץ הים.בסוף לא הדלקנו מדורה ורק עשינו על האש,חבל =\. אחרי זה כולם הגיעו ואז פשוט סתם סידרתי את המקום,נטלי גם. והלכנו קצת לטסול את הרגליים בים והמים היו חמים והחול קר חחחחח. ואז ירד ואילנה [חברה שלה מכפר סבא] הגיעו גם לחוף ואז סתם עשינו כל מיני דברים,אכלנו שתינו,ערבבנו מיץ תפוזים עם ספרייט ומה יצא?! פנטה,וסתם כתבנו כל מיני דברים על החול וחיפשנו אבנים וזרקנו אותם למים.ובערך ב-12 נטלי הלכה הביתה ואני נשארתי עד 1 ומשו.אני ירדן ואילנה מצאנו בריכה וניסינו למלא אותה מים ועשינו גם תעלה ממנה ואז בה גל ענקי ומילא את כולה ואז הכל נספג בחול =] וזהו. הלכנו הביתה.

את האמת אין לי יותר על מה לכתוב חוץ מזה שזהו הצלחתי! לא כתבתי שלוש נקודות אפילו פעם אחת חוץ מבהסבר,איזה יופי לי ! =]

טוב פוסט לא ממש ארוך ולא ממש מעניין,שיתחילו הלימודים יהיה כיף,אולי גם אקשן,אני יודעת.

ודרך אגב עיצוב חדש =]

כתבו לי מה אתם חושבים עליו.




נכתב על ידי , 17/8/2006 19:45  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

3,886
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליעלוש =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יעלוש =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)