לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דיוקן עצמי


על-כורחך תמיד תהיה עם עצמך לכן דאג נא שתהיה זו חברה משובחת.

Avatarכינוי:  ביליו

בת: 46

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2011

פריצה לשידור


אני חייבת לעשות פה רגע הפסקה להפסקה

ולהכנס לשידור (חירום- חיובי) מיוחד

חברתי היקרה האהובה כבר הוציאה לאור את הבשורה המשמחת על חתונתם בע"ה

ואני מאוד רוצה להתייחס כאן על גלי הוירטואליה

ולברך אותה ולפרסם הנס ברבים.

יקירתי, זכיתי ללוות אותך בדרך הארוכה בשנים האחרונות

ה' זיכה לי חברוּת איתך

איזו זכות להכירך! ועוד מקרוב.

כמה הלב שלי מלא ושמח עם בוא האביב הזה, ההולדת הזו של משפחה מאושרת ומהללת, בעזרת השם.

מברכת אותך ואותי ואת כולם שנזכור

וניזכר תמיד באמת הסובבת ומסובבת אותנו.

שניזכר ונכיר ונודה על כל הטוב שעוטף ושחבוי בתוכנו

ורק לפנות לו מקום

מתוך תחושת החסרון שלנו.

ותפילות ודיבורים אליו ית' שיכנס ויופיע כי נותנים לו אנו את הבמה.

זו הברכה המסורבלת שלי אליכם, זוג עדין ונעים, מקסימים שלי-

שתזכו להזכיר זו לזה כשיקוף אחד לשניה (ואחת לשני) את מציאותו

זכו -שכינה ביניהם

אוהבת אותך, מיס לבנדר שלי

מאוד מאוד.

נכתב על ידי ביליו , 3/5/2011 23:02  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





12,632
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , דת , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביליו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביליו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)