לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים ע"פ מסטולה

if only you could see the tears in the world you left behind, if only you could feel my heart just one more time

כינוי: 

בת: 37







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2005


האמת שעכשיו קצת לפני 2:00 בלילה... וזאת לא שעה מאוחרת בטירוף... אבל אני עייפה.. מסטולה..

צמתי היום, והיה לי קשה בטירוף.... בדר"כ אני מסתדרת מעולה עם צומות, אבל היה לי ממש קשה..

נראה לי שיש לי איזה ווירוס או אנמיה.. עשיתי בדיקות דם ביום שלישי, אז אעדכן אתכם כשיהיו תוצאות!

האמת שאין לי נושא כלשהו לדבר עליו, אבל נזרום.. כמו כל מסטול אחר..

לילה טוב, בינתיים...

נכתב על ידי , 14/10/2005 01:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למסטולה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מסטולה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)