לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיכת ביטחון


אולי כמה פנטזיות או דימיונות מגוונים חברים דימיוניים ועוד כמה צרכים מוזרים כמו להשכב על הרצפה כדי להרגיש מחובקת פעם חכמה ומעניינת ופעם אילגת . אוף, הלוואי שאני אחליט כבר את מי אני אוהבת. מממ אולי אני אטיל עלייך כישוף?

Avatarכינוי: 

בת: 33

ICQ: 331635350 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2016


אני תחת זכוכית מגדלת

לא רוצה לרוץ לכנסת

בא לי לזרוק מילים על הנייר

כי נמאס לי מהבלגן בשיער

 

מנקרות לי העיניים 

נחרץ לי הלב, דקירה של סכין מנתים.

נמאס מבלבולי ביצים.

 

די נמאס לי כבר לפחד, 
 אני רוצה להשתחרר,

לזרוק את הפחד כמו ג'וק על הרצפה ולהכות בכל הכוח.

לפעמים אני מרגישה שאני לא יכולה לברוח .

 

עכשיו זאת ההזדמנות לנצֵח,

עכשיו זאת מלחמת כח. 

עד עכשיו הכל היה נטו במח. 

עכשיו, כשיש קצת יותר שליטה, 

הכל תלוי בלחיצה. 

 

קליק בעכבר וזה סוג של נגמר. 

נו כבר עכבר תלחץ את עצמך 

לא רוצה להיות אחראית עליך.

הכח ממני הולך ואוזל

ואני כמצפה ממך להיות הגואל

 

אני כמו פיל על חבל דק מעל מרה שחורה

אני כבר רואה את התסריט הבא:

הפיל הופך לאליסה שרק נופלת ונופלת 

וכל הבטן מתערבלת ומתבלבלת. 

 

כאבים ובחילות,

נו מה אפשר לעשות?

הצעקה של השחרור כל כך חזק כבולה

ובלחץ אטומי מתמשך

אני מזמזמת לעצמי אני יכולה, אני יכולה.

 

הכאבים כמו בחילה כמו גלים,

עולים ויורדים 

ולפעמים אני מנסה ומתפללת לאלוהים

אבל הם לי לא מקשיבים

רק מותחים אותי עוד סנטימ' ועוד סנטימ'

 

נשבר לי

 

אני רוצה להיות חופשיה

אני רוצה להפסיק לפחד

אני רוצה להיות חופשיה להפסיק לפחד

 

'סומו 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 16/9/2016 00:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,573
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)