לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Pandemonium


We dont talk about love we just want to get drunk

כינוי: 

בת: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

אני מקווה שאתה נכנס לבלוג מידי פעם ואולי תראה את זה


 

דווקא עכשיו כשאתה בקושי לידי אני צריכה אותך יותר מאי פעם..

אתה בטח היית רוצה שאני אסביר לך למה אני עצובה, אבל אני בעצמי לא יודעת

כנראה כי הלכת לי לאיבוד

ואני פשוט מבינה שבלעדיך אני לא יכולה להמשיך.. אתה החצי השני שלי. זה כאילו מישהו לקח ממני את האח התאום שלי

 

שרתי לך פעם את השיר הזה... לפני שנה ביומולדת כשהיית בן 17

 

ואני אשיר לך אותו שוב. כי הוא כאילו נכתב ממני אליך, בצורה מדוייקת ברמות.

(ומה שמגניב פה זה שאת השיר הזה מישהו באמת כתב לאח התאום שלו)

 

 

I'm still awake for you
We won't make it together
We can't hide the truth
I'm giving up for you now
My final wish will guide you out
Before the ocean breaks apart
Underneath me
Remember

To me you'll be forever sacred
I'm dying but I know
Our love will live
Your hand above
Like a dove
Over me
Remember
To me you'll be forever sacred

You break the ice when you speak
With every breath you take
You safe me
I know that one day
We'll meet again
Try to go on as long as you can
Even when the ocean breaks apart
Underneath you
Remember

To me you'll be forever sacred
I'm dying but I know
Our love will live
Your hand above
Like a dove
Over me
Remember
To me you'll be forever sacred

Forever you
Forever sacred
Forever you
You will be sacred
In your eyes
I see the hope
I once knew
I'm sinking
I'm sinking
Away from you

Don't turn around
You'll see
You can make it
Never forget

To me you'll be forever sacred
I'm dying but I know
Our love will live
Your hand above
Like a dove
Over me
And one day
The sea will guide you
Back to me
Remember
To me you'll be forever sacred
To me you'll be forever sacred
 

נכתב על ידי , 10/8/2008 15:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני יודעת שדיי זנחתי את הבלוג..


אני כבר לא כותבת הרבה, אבל מצד שני כל כמה ימים אני נכנסת וכותבת וכותבת פוסט שלם אבל אז אומרת 'טוב מה אני צריכה שכולם יקראו את זה' ובסוף לא שומרת.

 

כי תכלס דיי עבר לי השלב הזה של להוציא לאור את המחשבות שלי

כבר לא אכפת לי שיידעו מה אני חושבת על כל מיני דברים, ומה הדעות שלי, או מה עבר עליי, או מה כואב לי או מציק לי.

 

אבל כנראה שפעם פשוט לקחתי כמובן מאילו שתמיד יהיה לי מישהו להציג בפניו את הדעות והמחשבות שלי.

כרגע אני פשוט מחפשת אנשים כאלה ולא מוצאת בקושי.

 

אני נמצאת במצב מחורבן לגמריי. נגמר הבצפר, נגמרה העבודה (ובנתיים אין לי עוד עבודה:[ ), עוד מעט גיוס, יש לי כל כך הרבה תוכניות להספיק לפני וכל כך מעט מהן יכולות להתממש.

זו התקופה שאמא שלי וסבתא שלי תיארו כהתקופה שאותה הן זוכרות כהתקופה הכי כיפית בחיים. החופש שלפני הצבא.

אבל לי לא כיף. כל החברים שלי מהשכבה הלכו להם ונעלמו איפשהו בעולם, אף אחד לא מתקשר, אפילו חברים טובים..

 

אז נכון אני לומדת נהיגה, יש לי את כל הקטע של הדיבוב וזה, וזה אחלה והכל

אבל אני מרגישה שאני מבזבזת את החיים שלי בזמן האחרון.. במיוחד מאמצע -סוף יולי.

 

בשבוע האחרון הייתי בדיכאון כבד. כבר הייתי על סף של לבכות לאמא שאני רוצה ללכת לפסיכולוג, לפגישת אבחנה (הייתי בטוחה שיש לי הפרעות דיכאון או חרדה) ולפי מה שהבנתי באמת היו לי תסמינים של הפרעות חרדה, אבל לא הלכתי לפסיכולוג ולא כלום, כי זה כבר עבר לי.

זה כנראה פשוט משהו שקורה בתקופה של מעבר.

מה שקורה לי זה שאני פשוט נתקפת פאניקה לא מוסברת שמתבטאת בדר"כ בעצבים וחנק בכי, וזה בגלל שפתאום אני נתקפת חרדה מהעובדה שאני נמצאת במצב של אי- ידיעה לגביי העתיד שלי.

אני הייתי רגילה במשך 12 השנים האחרונות שאחרי כל חופש אני חוזרת למסגרת בית הספר, וכל שנה מחדש רק חיכיתי שייגמר כבר.

בחיים שלי לא חשבתי שאני אתגעגעת לבית הספר, ואני באמת לא מתגעגעת אליו, אבל קשה לי לקבל את העובדה שאין מסגרת. יש לי מין חור שחור במבט לעתיד שלי. אני יודעת שיש צבא, אבל משהו חסר לי.

 

בנתיים זו סתם תקופה שהכל מתפורר בה. ברצינות. אין שום דבר כיפי בחופש הזה, והיה עדיף כבר עוד בצפר. לפחות שם יש חברים

אולי זה ישתנה ברגע שאני אמצא עבודה. אני משוכנעת שרוב הסיכויים שכן.

 

כל החרא הזה זה כמו לחוות את גיל ההתבגרות מחדש, רק שהפעם זו התבגרות מסוג אחר..זה להיזרק.

זה לצאת מהבועה.

 

כל החלומות שהיו לי בשנים האחרונות לגביי החיים, נראים עכשיו כאילו 'מה חשבת לעצמך יא חתיכת פוסטמה, זה משהו שקורה רק בחלומות'.

וזה מדכא. כי פתאום אתה קולט שכל מה שחשבת שאפשר להשיג בקלות פתאום נראה קשה פי 10000000.

כי אתה קולט שלא כל דבר בא בקלות.

 

ועד עכשיו נראה שבקושי הצלחתי להשיג משהו בחיים שלי.

אפילו אהבה בקושי היתה לי. כל הבועות שתמיד עלו לי בראש כשחשבתי על אהבה התפוצצו כבר מזמן.

אבל איך אני יכולה לצפות ממישהו שיאהב אותי אם אני לא אוהבת את עצמי.

 

עוד 10 ימים אני בת 18, אני הופכת ל"בוגרת".. ואין לי פאקינג שמץ של מושג מה היה איתי ומה יהיה איתי.. אפילו לזרום עם החיים קשה לי. אני מוטרדת.

נכתב על ידי , 10/8/2008 00:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,861

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לme myself & I. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על me myself & I. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)