לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

(=JusT Be HappY=)




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

רק חיבק אחד קטן...


זה מה שאני רוצה

חיבוק.. חיבוק קטן מבן אדם אוהב.. למה זה כל כך קשה? לפעמים יש לי הרגשה שפשוט זה לא אפשרי..

 

כלום לא מצליח

 

כלום

במה טעיתי?

 

בן זוג זה מה שביקשתי? מישהו שיתן לי חום חיבוק... הרגשה נעימה וטובה כזאת..

 

כל פעם שמשהו מתחיל הוא נגמר ישר.. לא אני לא מחפשת סקס... וברור שאני לא חושבת על כל הקלישאות האלה ששוכבים עם הנסיך.. עברתי את זה מזמן...

יש תמיד הרגשה של רייקנות כזאת בפנים משהו שמוציא לך את כל האוויר,למה זה לא עובר?

חיבוק...

 

רוצה חיבוק אחד...

 

 

את היום התחלתי בארוחת צהריים עם חברה.. אכלו בטטילת בסושי... אין מה לומר סושי זה אחד הדברים זה כבר ניהיה סוג של הרגל כזה...

 

נשתמע

 

נכתב על ידי , 16/12/2009 16:11  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה מסובך לפעמים...


למה דווקא כשאני לא רוצה להתחיל להרגיש משהו אליו אני מתחילה וכשאני רוצה אז כלום נדה...

שואלת את עצמי למה אני לא יכולה לבחור למי להימשך ולמי להביא כפה..?

 

טוב וואו אני משוחררת כבר חודש וחצי ומרגישה מצד אחד כאילו הזמן לא זז ומצד שני שעף לי כמו מטוס..

אני לא מספיקה כלום ועוד מעט אני כבר אהיה בת 21... זקנה בעוד שנה.. השיחרור הוא לא תמיד כמו שחושבים..

היינה אני זוכרת שרק אתמול היה יום שישי ומחר כבר יום רביעי... איפה !?!? איפה כל השבוע?? אבל עדיין נמאס כבר להיות בבית..

טוב לפחות מחר קבעתי ארוחת צהריים עם חברה בסושי =] ככה אולי נעביר חצי יום בסבבה בכל זאת סושי... בטיילת.. מה יכול להיות רע? דווקא מצויין..

 

מחכה רק לרגע לדירה משלי( טוב לא בהכרח שלי) אבל לא לגור בבית.. את השקט שלי... ג

ם שותפים זה נחמד רק תלוי מי... מתי יגיע הרגע הזה כבר..

כל יום אותו דבר.. קמה בבוקר עושים את כל הסידורים של הבוקר...

ארוחת בוקר.. מחשב.. מחשב.. מחשב.. אולי לפעמים זה משתנה פה באים שם הולכים אבל סה"כ אותה שיגרה! שונאת שיגרה...

גם בצבא במוצב הייתה לי את הבעיה הזאת... יש שיגרה טובה ויש שיגרה מעצבנת.. כל יום אותו דבר..

מה עושים עם זה!?!? שיגרה שיגרה שיגרה שיגרה... דייי שישתנה כבר משהווו

יאללה לישון...

 

נשתמע

נכתב על ידי , 16/12/2009 00:17  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לאן החיים מובילים אותנו...?


כן.. שאלה שנשאלת כל כך הרבה פעמים בשבוע,בחודש מי יודע כמה בשנה..

מה בסה"כ ביקשתי מישהו נורמאלי מישהו עם רגש? ולא עם יצר רע לסקס... אחד כזה אוהב וחם...

אבל לא יש רק חולים בראש... ישר שואלים אותי יאללה מתי אני נוגע בך..למה לא? מה אני לא מושך? הכרת אותי לפני דקה

וכבר אתה מחפש את הדרך למיטה שלי שאגב שונאת גברים כמוך!?!?. כאילו מה אני לא מבינה..מה חשבת לעצמך

כששלחת יד עוד לפני שידעת איך בת כמה אני ואיפה אני גרה? חצוף ואתה עוד מתעצבן לך חפש מי ינענע אותך לפני שאני

אסלר אותך...ואדדה אותך בכל רחובות ת"א.. עם שלט על המצח אני אידיוט עם תעודות..

את האמת שיש לציין שלא כולם כאלה..יש כאלה שהם בסר ואפילו בסדר גמור..

אז איפה הם?!?!!? 

 

וגם כן משרד הביטחון.. כל כך הרבה דברים להגיש וכלום כלום לא זז...

3 חודש כבר מאז הפציעה.. מתחילה להתנוון כבר... זה לא עוזר לי שאומרים לי שמבינים אותי,אף אחד לא יכול לדעת

מה זה מרגיש להשתחרר 3 חודש לפני החפש"ש המיוחל,אף אחד לא יכול להבין מזה להיות כל היום בבית בלי רצון לצאת בכלל

אז לאן זה מוביל למצב של ניתוק... דיי כמה אפשר להיות מנותק..?

 

אז כן הדברים התחילו קצת להסתדר..אבל כמו בכל התקדמות בחיים יש גם נסיגה... נסיגה מעצבנת ולא ממש נתונה לשיקול דעתי..

אחת כזאת לא צפויה כזאת שגורם לחוסר אונים..וכשיש את החוסר אונים הזה אז המצב משתנה וכבר לא אכפת לנו מה היה קודם

רק שעכשיו יהיה בסדר.. אולי אח"כ נתחיל לחשוב מה יהיה...

 

אז זה מה יש ואם זה זורמים..

 

נשתמע

נכתב על ידי , 14/12/2009 22:17  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 34

תמונה




1,619
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנוש =) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנוש =) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)