לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2005


תגיבו לבלוג זה חשוב
נכתב על ידי מא!ה2ת 2צ7!ת , 22/10/2005 15:39  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




עשיתי מבחן פוזה ופוזה שלי יצאה

כנסו זה שווהhttp://roev.mustigman.com/p/posor.html

נכתב על ידי מא!ה2ת 2צ7!ת , 21/10/2005 22:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החיים שלי סיפור בהמשכים


היוש שמי אולגה אני בת 12 וחצי מנתניה חכה חכה אל תסגור רק בגלל שאני קטנה זה לא אומר שהסיפורים שלי לא מעניינים

יש לי סיפור לספר לכם משו יפה אז ככה

פרק א'

שלום קוראים לי אולגה ואני לומדת בחטיבה. לא מזמן הייתה לנו מסיבה כזאת כייפית במועדון...

וילדה אחת שקראו לה מיטל הביאה בקבוק וקראה לכולם

שנשחק אמת או חובה...בהתחלה חשבנו שהיא צוחקת איתנו אבל אז הבנו שלא.. כבר בערך 3 שנים שלא שיחקתי אמת או חובה וזה ניראה פיתאום מוזר לשחק אמת או חובה ...

על ההתחלה הבקבוק נפל עלי !

אז מיטל שאלה כרגיל אמת או חובה?

ואני עניתי חובה כדי לא לספר משהו מהחיים שלי...

אז היא אמרה חובה עלייך לנשק את ערן כולם צעקו ברקע וואוו ...

ערן היה הילד הכי חתיך בשיכבה והאמת שקצת חיבבתי אותו כן..

נתתי לו נשיקה ולי פיתאום הגיעה הילדה הכי מגעילה ושכולם אוהבים אותה וכולם שפוטים שלה .

לי לא ידעה שאנחנו משחקים אמת או חובה והיא הייתה חברה של ערן

היא ראתה אותי מנשקת אותו העיפה אותי ונתנה לי כאפה..

צעקתי עליה ואמרתי לה מה את עושה יאסנובית מגעילה אחת???

והיא אמרה לי שלא תעזי לנשק את החבר שלי הבנת והיא צעקה גם על ערן איך אתה נותן לה לנשק אותך..

היא המשיכה אבל אני הלכתי החוצה...

והיא המשיכה לצעוק עליו אבל ערן בא  אחרי ...

והוא אמר לי את יודעת שהיא לא באמת התכוונה ואמרתי לו וואלה לא התכוונה הוא הסתכל עלי ואני עליו וברגע הזה ...

כשהבטנו זה בזו  והיינו כל כך קרובים ואני לא ממש יודעת מאיפה זה צץ אבל-

עדן הילדה הרכלנית והמלשנית הגיעה באמת באמת לא ידעתי מאיפה היא צצה פיתאום ואז הבנתי שהיא הגיעה למסיבה ושהיא עדין לא יודעת כלום...

היא ראתה אותנו וידעתי שהיא תלך לספר ללי אבל זה לא כל כך עיניין אותי!

אז ערן ואני לא הרגשנו בנוח איתה ...

אז ערן אמר שהוא לא מרגיש כל כך טוב ושהוא ממש צריך ללכת והוא הלך... באותו רגע שערן הלך הרגשתי כאילו היינו חברים וניפרדנו ממש ברגע הזה..

אבל אז עדן אמרה לי  "לי יודעת מכל זה?"

הלכתי ועניתי זה לא ממש מעניין אותי את יודעת!..

והיא צעקה לעברי אולי פעם אחת מישהו יכול להגיד לי מה קורה כאן???

בדרך הבייתה חשבתי לעצמי על איך שהייתי כל כך קרובה לערן ואיך שהוא הביט בי בעיניים הירוקות שלו..

בבוקר בדרך לביצפר ראית אותו מולי הולך לא רציתי להיפגש איתו כדי שלא יגיד לי שמה שהיה אתמול היה סתם..

הוא כבר חיכה לי בשער ואני לא שמתי לב והלכתי עם הראש לאחור לוודא שהוא לא בא ואז ניתקלנו ונפלו לי כל הספרים הוא ניסה לעזור לי אבל אני הרמתי מהר והלכתי בהפסקה הלכתי לאחור בדשא כדי לקלוט אותו אבל הוא היה מאחורי הלכתי עוד צעד קטן ו..

כימעט נפלתי ...

למה כימעט?? אתם שואלים?

כי הייתי בידיים של ערן..

הוא תפס אותי לפני שנפלתי והרים אותי באותו רגע היינו כל כך קרובים שכבר נשמתי את הנשימות המתוקות שלו..וחשבתי מה יכול לקרות בתמונה הכי יפה עכשיו??

ועוד שניה ממש קצרה היינו...

אבל הבעיה ש-לי הופיעה עם כל השפוטים שלה מאחור...

וזה ממש עיצבן אותי כי ברגעים הכי יפים שלי עם ערן מישהו תמיד חייב להפריע!!!

לי אמרה כזה "אני לא מאמינה עליך ערן איך יכולת שכימעט לנשק את הפאקצה הזאת"...

ולפני שבאותו רגע באתי לכסח אותה ערן אמר-

"עם את לא היית מפריעה הייתי  מנשק אותה ולא כימעט!!"

ואני ממש קפאתי כשהוא אמר אתזה והסמקתי כמו אש!

ערן המשיך-"אני כבר הסברתי לך אלף פעם שאני לא חבר שלך לפני חודש כבר התחלתי לראות איזה ילדה מגעילה את ילדה אגואיסטית!!"

ערן הלך וסחב את היד שלי איתו ולקח אותי למאחורי הבניין המקום הכי שקט בבצפר אבל  פיתאום באותו רגע שהוא עמד להוציא מילה ואז היה......

 

ההמשך בשבוע הבא נכון שהבלוג יפה?! חחח אני כתבתי אמרתי לכם שאני מוכשרת בכתיבה!

 

 

__________________________________

 

 

ואז היה צלצול אבל זה לא ממש משנה לי כי בסף הלימודים הוא ליווה אותי ושאל אותי עם אני רוצה לצאת איתו ואני עמדתי ועצרתי לרגע ואז שאלתי מה כאילו ממש חברים??

והוא היה המום כאילו אני חייזר ואמר כ..ככ..כן!

טוב אמרתי..

והמשכתי ללכת הוא לא בא אחריי לרגע ואז הוא התחיל לרוץ לעברי ואמר לי אז מה חברה שלי  מה עושים בשבת??

חייכתי אליו ועניתי טוב אז ככה יש לנו המון אפשרויות 1)אפשר לטייל בקניון

2)לעוף בכדור פורח  3)לטוס לחלל

אז מה אתה מעדיף??

והוא אמר אני אומר שנוכ ללכת לים...

ואני עניתי אהה דווקא חבל מאוד רציתי לעוף בכדור פורח...

ושנינו צחקנו ...

הוא ליווה אותי לבית השכונה היתה נורא שקטה אפילו ציפור לא צייצה...

וממש כימעט ליד הדלת בשביל לבית עמדנו שנינו צמוד...

ועצמתי עניים ולאט לאט התקרבנו והשיניים שלנו התנגשו אבל אחר התרגלנו 

והייתה נשיקה חמודה לאיזה 5 שניות

(הוא יודע לנשק חחח) אחרי הנשיקה הוא הסתכל עליי ואני עליו ואז הפנינו מבטים היינו נורא מבויישים...אחר כך הוא הסתכל עליי ושאל אותי מה את לא רצית??

ואמרתי לא לא זאת הפעם ה...הה..הראשונה שלי רעדתי...

והוא אמר גם לי ... שאלתי אותו מה לא התנשקת עם לי?היא מפיצה שמועות שכן..

והוא ענה לא.. אנחנו לא התנשקנו צרפתית רק שפתיים ..

וחוץ מזה היא סתם שקרנית..

הוא הלך  לרגע חזר ונתן לי נשיקה על הלחי ...

אני אמרתי לו ביי והוא אמר ביי נסיכה ניפגש מחר...

ניכנסתי לחדר שלי וחשבתי על הנשיקה היא הייתה כל כך טעימה חח..

ואז ניזכרתי שאין לי בכלל ת'פלאפון שלו איזה סתומה אני אנחנו חברים ואין לנו ת'פלאפון אחד של השני ...

למחרת בבוקר הלכתי החוצה לקחת עיתון והוא חיכה לי בחוץ אני בכלל לא הייתי מוכנה לבצפר הייתי נראית זוועה..!

הוא חייך ואמר לי אני מחכה כאן כבר משבע ועכשיו שבע וחצי חייכתי ואמרתי לו בוא כנס חכה לי בחדר אני אתלבש ונלך...

הוא אמר לי טוב מה שתילבשי יעלה עלייך בול כמו תמיד!

חיייכתי והלכתי להתלבש ....

גמרתי להתלבש והצצתי מהדלת מה הוא עושה בחדר שלי ..

ראיתי אותו נוגע לי בדיסקים ועוד שנייה הייתי מתפרצת לצעוק עליו אבל לא עשיתי אתזה והמשכתי להסתכל וראיתי שהוא מילמל וואי איזה דיסקים היא ממש מגניבה אני מת עליה חייכתי ואז פתאום ניכנסתי והוא אמר לי את יודעת משהו?

אמרתי מה??

והוא אמר אני פשוט מת עלייך וחיבק אותי ואני אותו צעדנו יחד לבצפר הייתה שתיקה גדולה מאוד וכשהגענו לשער הוא נישק אותי שוב חח ואני אותו טוב בכל זאת אנחנו חברים!

לי ראתה אותנו אבל זה לא ממש הזיז לי כי אותה הוא בחיים לא נישק ככה כמו שאותי...

נכנסנו לכיתה הוא הצביע ושאל את המורה אפשר לשבת ליד אולגה לנצח ולא לזוז משם לעולם????

כולם צחקו וגם אני חח...(חוץ מלי)

המורה לא הבינה מה קורה כאן! ושאלה את ערן טוב ערן עכשיו תגיד לי למה באנמת התכוונת??

ערן אמר אני יכול לעמוד בפני כולם בכיתה ולומר מה הסיפור שלי??

כן המורה אמרה אבל מהיר וזריז!

טוב ערן התחיל יש ילדה שאני נורא אוהב אותה

 (לרגע חשבתי שזאת לא  אני מצחיק לא??)

ואני ממש רוצה ואתמול הצעתי לה חברות ...

וכול הכיתה עושה כזה אווו..

ואז עדן אמרה נוו נוו והיא הסכימה ???(רכלנית!!!!)

וערן המשיך כן היא הסכימה !

וליד הבית שלה נישקנו זה את זאת ...

(פחדתי מתגובתה של המורה  )

ומה קרה אז פלטה עדן..

ואז נורא  התביישנו אבל אנחנו עדיין חברים ...

כל הכיתה התלחששה... ונישמעו קולות מי זאת מה וואוו יואו..

ואז המורה אמרה אולי ניתן לערן להמשיך וההסכמה אכן התקבלה וערן המשיך ואמר טוב הזוכה המאושרת יותר נכון הנאהבת זאת ....

כולם  נעצו בו עיניים חזק כאילו עוד מספר דקות הוא מגלה פצצה...

והוא אמר אולגה!

כולם נעצו עכשיו בי עיניים והתלחששו ...מה איתה? כן? באמת ? למה?

והוא אמר לכן אני רוצה לשבת איתה המורה...

המורה אמרה לא ניראה אני חושבת שתדברו יותר מידי!!!

ואז ערן עשה את העיניים האלו של "רחמו עליי בבקשה!!"

והמורה אמרה בתנאי שלא תדברו!!

ניגמרו הלימודים ואני ברחתי לערן היו לי מאה חמישים שקלים בכיס והלכתי לקניון ערן לא קלט אותי חיפש אותי עד יאוש והלך הבייתה ..!

קניתי בגד-ים בצבע אדום תכלת ביקיני  ליום שבת..

ונישארו לי עוד חמישים שקלים ורציתי לקנות משו לערן ולא ידעתי מה?

פיתאום שמעתי צילצול מהתיק שלי לא ידעתי מה זה??

פתחתי את התא הראשון וראיתי את הפלאפון

(לא השתמשתי בו מאז היום בו אני וערן ניהנו חברים!)

על הצג של הפלאפון היה רשום ליאור בלי היסוס לרגע עניתי מהר!!!

(ליאור זאת חברתי הטובה ביותר והיא עברה לחודש לגור בארה"ב כי אבא שלה עבד  שם היו לו קשרים עם כל מיני שגרירים ולכן ליאור כל הזמן עברה ממקומות למקומות ויש להם בית בישראל בניו-יורק ובמיאמי!)

הלוו ליאור??

וליאור אמרה היי אולגה מה קורה ??

ליאור בשביל מה התקשרת??

רציתי לומר לך שיש לאבא שלי כרטיס לניו-יורק ורציתי לשאול עם תירצי לבוא לשבוע לא ראיתי אותך המון זמן רוצה ??

אממ אני לא יודעת אני צריכה לשאול את ההורים שלי!!

ולא ניראה לי שהם ירשוו יש כל כך הרבה דברים לספר לך!!!!

וואיי גם לי יש לי המון דברים לתת לך ולספר לך!!

ומי יחזיר אותי??

אהה לזה אל תידאגי אנחנו חוזרים לארץ עוד שבוע!!!

יופי אני מזה שמחה אני מקווה שהפעם תישארו כאן לתמיד חח..

כן גם אני מקווה אבא שלי גמר את העבודה שלו בארה"ב ועם ניסע לשם ניראה זה לא יהיה לחודש את מבינה!!

אהה כן יופי אני ממש רוצה כבר לראות אותך!!!

אולגה אני חייבת לספר לך משהו!!

מה?? זה משהו רע??

אממ לא יודעת!!

ספרי אני איתך !!

את לבד??

אממ לא!!

אז תיהי שניה לבד!

אני לא יכולה!!

למה??

אני בקניון !!

אהה חחח !!!אבל יש לידך אנשים שאת מכירה ??

לא!!

טוב את שומעת??

כן נו ספרי כבר תכף אני יהפוך לעגבניה רקובה עד שאת מספרת!!

טוב טוב רגע אני עולה לחדר שלי!!

נוו??

הינה עכשיו אני יספר לך!

טוב לפני שבועיים בבצפר של השגרירים אני לומדת שם עכשיו!

ראיתי ילד ממש חתיך ויש לו אופי ממש חמוד!! ואני נורא אוהבת אותו והכל והוא אפילו הציע לי חברותוהסכמתי ואפילו התנשקנו אבל רק שפתיים!

אבל הבעיה שהוא מהוואי והוא חוזר לשם מחר ואני חוזרת עוד שבוע לארץ ואני לא יראה אותו יותר אני ממש מדוכאת!!מה אני יעשה הוא בטח יראה בנות אחרות ויהיה חבר שלהן או משהו כזה!!

וואיי מסכנה שלי זאת באמת בעיה!!

כןן אהה..!!

אממ יש לך מחשב נייד והכל תיצרי קשר אני לא יודעת!!

כן אבל זה לא אותו דבר כמו לראות אותו קרוב אלייך כל כך!!!!

טוב אמשיך מאוחר יותר ביייבבייי

 

______________________________

 

המשך:

טוב אני ממש לא יודעת מה לעשות אולגה ואין לזה כניראה פיתרון!!!

אל תידאגי ליאור !!

טוב ביי אני חייבת לעוף!! אימא שלי קוראת לי ותחשבי על ההצעה!!

טוב ביי ליאור אני חושבת חושבת!!

טוב אז היו לי 50 שקל ולא ידעת מה לקנות לערן אז טיילתי בין החנויות וראיתי דבר ממש מהמם לא ידעתי עם זה היה מתאים לערן אבל זה משהו שאני מאוד הייתי רוצה!

זה היה מיזרקה כאזת מיוחדת עם המון המון נצנצים ודולפין מסתובב בטח אתם עם אומרים לעצמכם שזה לא הטעם שלכם אבל הוא ממש יפה והוא הטעם של כולם!!

הוא עלה 45 ש"ח נישאר 5 ש"ח אז קניתי גלידה !חח

טוב הלכתי הבייתה ואחותי הקטנה(מאיה ששואלת יותר מידי שאלות וליפעמים אני פשוט לאא מתייחסת היא בת 6)

והיא אמרה לי איפה היית?? למה לא לקחת אותי ?? למה לא קנית לי גם גלידה??את יודעת שאוכלים צהריים למה אכלת גלידה??

אבל הפעם יצאתי מדעתי היא כל כך מרגיזה מה אכפת לה מה אני עושה אז אני עניתי לה על כל השאלות המעצבנות!!

אני הייתי בקניון לא לקחתי אותך כי את נודניקית!! לא קניתי לך גלידה כי לא היה לי כסף וזה הכסף שלי ואכלתי גלידה כי באותו רגע היה בלי !!!

מה יש לך להגיד על זה??

אין לי מה לומר !!

אז שקט יאקרציה!!

אבל מה יש לך בשקית?? למה קנית בגדים?? למה לך היה כסף ולי לא??

טוב הפעם באמת נימאס עלי!!

יש לי בשקית מתנה והיא לא בשבילך אז אל תצפי קניתי בגד ים לי היה כסף כי אני לא כל יום הולכת למכולת לקנות לי פול ממתקים שנותנים דמי כיס אז שקט כבר את יותר ממעצבנת ואני לא רוצה לריב כי אין לי כוח!!!

מה עשיתי בסך הכל שאלתי כמה שאלות!

(רותם התממה לרגע היא ממש קרציה)אימא ??

מה אני במטבח אולגה..

אממ אממ ליאור התקשרה

באמת יופי מה היא מספרת???

שיש לאבא שלה כרטיס לניו-יורק והיא רוצה שאבוא לשם ונחזור יחד לארץ אפשר בבקשה??

לא!

למה לא אני ממש מתמידה בלימודים!!

לא זה לא!

למה אימא מה עשיתי????

אני לא מרשה וחוץ מזה אמרת בעצמך שהיא חוזרת לארץ !!

כן אבל ..

בלי שום אבל אני לא מרשה אל תנסי לשכנע כי אני לא יתייחס!

טוב אימא אבל זאת פעם ראשונה ואני בחיים הייתי בחו"ל ואני רוצה קצת לשבוע בקשה!!

יהיו לך עוד הרבה פעמים להיות בחו"ל!!

כן מתי כשאני יהיה בת 18 כולם כבר יהיו בחו"ל ורק אני לא למה כי ההורים שלי לא מרשים!!!!!

אממ אולגה אני לא מרשה לך להתחצף את מבינה???

(הפעם בגלל רותם הקרציה באמת אבל באמת יצאתי משליטה אני בדרך כלל לא ככה!!)

הינה אמרתי לך כל החיים אני שומעת לא לא ולא מרשה !!

אל תיתחצפי אני אימא שלך ואני יודעת מה טוב ומה רע!!

טוב בסדר את אימא של ובקושי מכירה אותי!!

אולגה תגידי לי את נורמלית מה קורה לך?? אני אמרתי לא!!!

שוב פעם!! שוב פעם לא!!! אויי באמת אין לי כוח ביי אני הולכת !!

לאן את הולכת ילדה צעירה???

לאן שמיתחשק לחדר טוב???

אולגה בואי הנה אני לא גמרתי איתך!!!!!!!!

לא רוצה לשמוע כל היום מנסים להרגיז אותי!!

(ברגע זה כבר ממש בכיתי ולא ידעתי מה לעשות הדבר ה-1 שעלה בראשי זה לקחת את התיק שלי של הלימודים למלאות אותו בבגדים ולקחת פלאפון בגד ים מגבת ואת המתנה של ערן)

ירדתי למטה ובתחילת המדרגות רותם אמרה לאן את הולכת אמרתי לה מה אכפת לך והוצאתי לה לשון..

הסתכלתי שאימא לא רואה וברחתי מהבית איך שיצאתי שמעתי את רותם המלשנית אומרת לאימא שלי בצעקה אולגה ברחה מהבית אימא אימא אולגה ברחה מהבית!!!

ררצתי למאחורי הבית הייתה של דרך קיצור לבית של ערן..

אבל איכשהו ידעתי שערן זה לא מקום טוב להתחבא..

ופיתאום שמעתי את הפלאפון מרוב הלחץ שלי עניתי ואימא שלי צעקה עליי איפה  נורא אני נורא דואגת!!

אני לא עניתי  וניתקתי..

הגעתי לערן וסגרתי ת'פלאפון ..

אחותו הגדולה שהייתה בדרך החוצה פתחה ואמרה אני הולכת ערן בחדר..

בחיים לא הייתי בבית של ערן חוץ ממסיבה בחצר..

הבית שלו היה נורא יפה נקי ומסודר לערן כיף כי יש לו 2 אחים גדולי ם וזהו אח גדול יונתן ואחות בנונית שני..

ערן הופתע לראות אותי וראה אותי אחרי  בכי הוא חיבק אותי ושאל מה קרה?

לא עניתי נתתי לו לחבק אותי חזק יותר מאי פעם!!!!!!

המשך בפעם הבאה מקווה שאהבתם חח ביי!

 

________________________

 

והוא שאל אולי תגידי לי מה קרה ואני באמת ינסה להבין אותך??

טוב אבל אתה מבטיח שאתה לא אומר לאף אחד שאני אצלך??

כן ברור !!! עם את מבקשת ממני אבל למה??

טוב ברחתי מהבית שלי !!

מה????למה זה קרה????

כי ליאור אתה מכיר אותה היא החברה הכי טובה שלי!!!

מה?? בגלל ליאור רבתם??

נווו אתה לא מקשיב לי עד הסוף!!!

טוב טוב הינה אני מקשיב..

אז היא הציעה לי לבוא לארה"ב לשבוע ואימא שלי לא הרשתה לי אז רבנו וכבר לא היה לי כוח אז ברחתי!!

בגלל זה רבת איתה תגידי את נורמלית ??

אולגה מאמי זאת אימא שלך !!!

אני יודעת!!!אבל כל דבר שאני אומרת לה או מבקשת היא פשוט לא חושבת עליו ואומרת לא..

חשבת פעם על זה שהיא אולי פוחדת ממשהו שיקרה לך??

אממ לא חשבתי על זה כי היא לא כל כך מתעניינת בחיי...

אבל תיראי אולי היא לא רוצה להיות מהאימאות שכל היום מציקות לבנות שלהן..

טוב עזבי מה שחשוב עכשיו אני כאן בריאה..

אבל אימא שלך דואגת לך!!!

אתה יודע מה ??

מה??

למה אתה כל כך רוצה שאני יילך לאימא שלי?

מה אתה לא רוצה אותי בבית שלך??

אממ תיראי אני ....

הוא המשיך לדבר לא שמעתי אותו כל כך ויצאתי החוצה והלכתי...

אני לא ממש יודעת לאן הלכתי הרגליים שלי סחבו אותי כי כשאני עצובה אני קולטת מה קורה ואולי ערן באמת ניסה לעזור ואני סתם התעצבנתי!!!

אבל לפתע שמתי את ערן צועק אולגה אולגה איפה את ???...........

ואני התחבאתי מאחורי בית אחד ...

והוא צעק אמרתי לאימא שלך שהיית אצלי ואני נוראא כעסתי עליו הוא הבטיח!!!

אחרי כמה זמן נימאס לו והוא ניכנס לבית שלו ...

ואני הלכתי למאחורי הבית שלו ופשוט ראיתי אותו מהחלון עם דף הקשר מיתשר להמון המון אנשים אבל אז הקשבתי ממש ממש לשקט ושמתי 3 מילים

"היא לא  אצלך..."

והבנתי שהוא באמת דואג לי חזרתי לבית שלי ועליתי ישר לחדר מבלי לשמוע את אימא מדברת!!..

אימא שלי התקשרה לערן ואמרה לו שאני בבית!!

וערן רצה לדבר איתי:

את כועסת שהודעתי לאימא שלך??

אמרתי לו -דבר אתה אני לא מדברת עכשיו אין לי חשק!!

מה קרה את כבר לא חברה שלי??

לא עניתי ... אמרתי לו כבר שהוא ידבר!!

הוא  המשיך-טוב הבנתי שאת לא רוצה לדבר רק שתדעי שאני צריך לדבר איתך דחוף!!!

אמרתי אחרי השבת לפחות!!

והוא אמר טוב אין לי בעיה !!!

אז עבר לו עוד שבוע!!!והגיע יום שבת..

ב-8 חיכיתי בדלת ביתו הוא פתח והלכנו לים ונהנו מאוד ..(טוב לפחות אני)

אכלנו גלידה(אני יפרט פרטים כי בסוף לא תאמינו מה קרה בסוף בסוף)!!

הוא קנה לי בלון לב איי לוב יו..

טיילנו בטיילת נכנסנו לחוף ..

ואז נחנו.. אמרנו כזה ביחד יש לי משהו לתת לך..

זה היה מצחיק וצחקנו!

אז החלטנו לתת אחד לשני ביחד את המתנה!

אני נורא אהבתי אותה זה היה דובי (יש לי תמונה שלו)-

אני נורא אהבתי אותו והוא גם כן אהב את המתנה שלי..

והוא הזכיר לי שוב שהוא חייב לדבר איתי אבל אני חשבתי לעצמי שזה לא יהיה משהו רציני והתעלמתי...

 למחרת דיברתי עם ליאור והיא אמרה לי שהיא תבוא ביום שני לארץ בגלל שאני לא יכולה לבוא אליה לארה"ב !!

מזה הייתי זקוקה לה ...

ביום שלישי היא הגיעה לביצפר ואחרי הלימודים הלכתי אליה הבייתה הוא כבר היה מסודר...

סיפרתי ל יש לי חבר  והכל והיא נורא התלהבה כשסיפרתי לה על הנשיקה!

והים! אבל אח"כ הפסקנו לדבר עליו על ערן..

ואז אמרתי לה שיש לו משהו חשוב לספר לי...

המשך מחר...שלחו תגובות אני מזה רוצה לשמוע מה אתם חושבים!!!!

 

נכתב על ידי מא!ה2ת 2צ7!ת , 21/10/2005 21:27   בקטגוריות אהבה ויחסים  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  מא!ה2ת 2צ7!ת

בת: 31

ICQ: 250256651 

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למא!ה2ת 2צ7!ת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מא!ה2ת 2צ7!ת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)