לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2015

הודעה חשובה!




היי היי!


יש לי הודעה חשובה לכל הקוראים^^

כבר שלחתי מייל למנויים וגם כבר פירסמתי בקבוצה בפייסבוק אבל אני מרגישה שאני חייבת גם לכתוב כאן בפוסט במיוחד, שפתחתי בלוג חדש!











כתבתי שם כבר פוסט בנושא למה פתחתי בלוג חדש אבל אני אכתוב גם כאן-

אז ככה. לאחרונה קראתי כל מיני כתבות אופנה ישראליות והרבה כאלה שמתעסקות בבלוגרים. היו שם כמה איזכורים גם לבלוגי אופנה ישראליים, אבל מעט מאוד. וכשקראתי טוקבקים, היו שם המון בסגנון, "תמיד הבלוגריות הישראליות מאכזבות", ו-"למה אין יותר בלוגי אופנה ישראליים?"

וזה די תיסכל אותי למען האמת, בגלל שאני חושבת שיש בישראל בלוגי אופנה מצויינים שנמצאים כאן בישרא, ואני לא מדברת רק על בלוגי אופנה יפנית אלא כלמיני, מכל הסוגים, אבל הפלטפורמה הזאת של ישראבלוג לצערי הפכה לדי מיושנת וילדותית, ולא לוקחים אותנו, הבלוגרים של ישרא, ברצינות בשום מקום.

אני חייבת להודות שזה מבאס, כי אני אוהבת להיות בלוגרית ואני עושה את זה כבר המון שנים, וזה מאכזב לגלות שאתה לא באמת קיים. אני רוצה שהבלוג אופנה שלי [הרי בסך הכל זה בלוג אופנה אפילו שהלוק שלו שונה] יהיה יותר ציבורי, ואם כבר על הדרך, לתת קצת הזדמנות למבחר יותר גדול של אנשים להכיר את הגיארו שאני כל כך אוהבת.

עם זאת,

אני קשורה מאוד לבלוג הזה ואני לא אפסיק לעדכן אותו. אני מניחה שמי שקורא כאן יכול להשאר רק כאן, אבל הבלוג השני בבלוגר יהיה קצת שונה מפה.

קודם כל, הפוסטים בחלקן לא יהיו זהים. אמנם אני אשים בשניהם את אותן התמונות, אבל יכול להיות שאת השני אעדכן בתדירות יותר גבוהה כמו שתמיד רציתי לעשות כאן, ולא בפוסט אחד ארוך שמסכם את השבוע-שבועיים האחרונים, כך שמי שרוצה יותר עידכונים, אני מבטיחה להשתדל כמה שיותר בבלוג השני. הוא גם יהיה בעברית אז אין מה לדאוג. הוא יהיה חלקית גם באנגלית כי זו הסיבה השנייה שרציתי לפתוח בלוג בבלוגר, והיא להפוך אותו ליותר בינלאומי, כדי שגיארו שאני מכירה מכלמיני מדינות יוכלו לקרוא בו גם^^

עוד דבר- בבלוג החדש אני מתכוונת לשים יותר דגש על מה זה גיארו, טרנדים חדשים, הסברים על סגנונות וברנדים וכלמיני דברים שקשורים לנושא, אז מי שרוצה לדעת יותר על גיארו, גם מוזמן לשם:)

כמובן וכמובן, שאתם מוזמנים לשאול או להציע דברים בתגובות גם כאן וגם בבלוג החדש, אני אראה ואגיב על הכל!


אז זהו זה.

כמו שאמרתי, אני לא נוטשת את הבלוג הזה, אבל אני עוברת חלקית לשם:)

תודה על התמיכה תמיד3>



אוהבת,


ג'ורג'י



נכתב על ידי , 8/1/2015 16:34  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 33

תמונה



מצב רוח כרגע:


קוראים אותי
178,428
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGeorgie אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Georgie ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)