לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של Mr BlueSKyy


מה קורה איתי. מה מעניין אותי. על מה אני חושב. מה נסגר בסוף.

כינוי:  Mr BlueSKyy

בן: 38





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

כן כן כן אני טס לחו"ל. השאלה – מתי...


בא לי לטוס לחו"ל, לא משנה לאן. אם זה יוון, קפריסין, איה נאפה, קוס (שנכללים ביוון), אם זה אירופה הקלאסית, אם זה אמריקה, המזרח הרחוק – לא משנה לאן! בא לי לצאת לחופש. כבר המון, ממש המון זמן שלא הייתי בחו"ל, כמה שנים טובות. אני חושב שאני אפילו צריך לחדש את הדרכון שלי על מנת שירשו לי בכלל לצאת מהארץ.

אני לא יודע מה עדיף – לצאת לחופש בשביל לנוח, או לצאת לחופש בשביל לבלות? הרי המטרה בחופש היא מנוחה, אז אפשר לשאול מה ההגיון ביציאה לחופשה במקומות כמו איה נאפה, קוס או שאר יעדי תיירות-מסיבות כאלו שבהם אתה תישן בקושי 4 שעות בלילה ואפילו תצטרך חופש בשביל לנוח מהחופשה?

אבל, מצד שני אפשר להגיד, שאין טעם לצאת לחו"ל בשביל לנוח ולעשות "בטן גב" כל היום כי את זה אפשר לעשות גם בארץ. אז אם יוצאים לחו"ל, צריך לנצל את מה שחו"ל מציע – אם זה פארקים ענקיים בארצות הברית או במקומות נבחרים באירופה, או אם זה באירופה הקלאסית, אז אתרי תיירות שאין בארץ (מן הסתם, כי הם נמצאים באירופה=לא בארץ), או מתחמי בילוי ענקיים מלאים בצעירים עם מלונות קרובים ואלכוהול בזול.

וואו! הפוסט הזה ממש עשה לי חשק לטוס לחו"ל. אני לא יודע עדיין מתי אני אטוס ולאן אני אטוס, אבל אני יודע שתוך שבועיים שלושה יהיה לי כבר כרטיס ביד.

נכתב על ידי Mr BlueSKyy , 27/5/2010 12:34   בקטגוריות מחשבות, אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבגרות במתמטיקה – דליפה קטנה בצינור או פיצוץ ענק בברז?


אז כמו כולם גם אני קראתי על הבגרות ש"דלפה". דלפה זה כינוי קצת מכובס, למעשה כמה תלמידים גנבו אותה והעבירו אותה לחברים, ואפילו נעזרו במורה פרטי בשביל לפתור את השאלות! אם נשים לרגע בצד את הפעולה הלא חוקית שבגניבה, צריך להעריך אותם על התושייה – הם אפילו לא פתרו את הבחינה בעצמם. הם פנו למורה פרטי, מישהו מבחוץ, שיפתור להם את השאלות. כלומר לא בטוח שאפילו אם היו נותנים להם שבוע עם הבחינה, הם היו מצליחים לפתור אותה.

נדמה לי לפעמים, שאין גבול לציניות. הרי ככה דבר הדליפה/גניבה התגלה – מורה פרטי שמצפונו העיק עליו התקשר למשרד החינוך ודיווח להם שיש דליפה של הטופס. יכול להיות שמורים אחרים גם ידעו ולא דיווחו? יכול להיות שזה קורה גם במקצועות אחרים?

אני סיימתי את הלימודים שלי כבר ממזמן, אבל התמונה שהעיתונים מציירים לגבי מערכת החינוך קצת מדאיגה. אמנם חשוב לזכור שעיתונים בעיקר רוצים למכור את עצמם, ולכן הם צריכים לשנות קצת את המציאות בשביל למכור יותר עיתונים, אבל אני חושב שהם משנים רק את הפרטים הקטנים. אני חושב שהתמונה הגדולה, של מערכת החינוך, כפי שהיא מצטיירת מהעיתונים, לא כל-כך מחמיאה. בתור בן-אדם שחי במדינה הזו ושדואג, אני חושב שצריך לשפר את החינוך. אני לא יודע איך ולא יודע כמה, את זה אני משאיר לקודקודים שם במשרד החינוך. אבל נראה לי שהחינוך צריך שיפור, לא ככה?

נכתב על ידי Mr BlueSKyy , 25/5/2010 16:44   בקטגוריות אקטואליה, בית ספר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMr BlueSKyy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mr BlueSKyy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)