לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות



כינוי: 

בת: 33

ICQ: 214356367 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2005

העצבים משתלטים עליי!!


אוף מה הקטע שלה?

רק כי היא חושבת שהיא הגדולה אז היא יכולה לעשות מה שבראש שלה?

ולהחליט החלטות רק בנוגע למה שמוצא חן בעיניה?

אז זהו שלא!! אני ודנה כבר נתכנן משו לחבר המסכן שלך!!

 

איזה מעצבנת!!כולה מה רציתי שהיא תלך מהבית ליום אחד??

כולה ליום...

 

בקיצור אני צריכה עצות איך להגיד לה שהיא תלך מהבית בנימוס..חחחח

מקסימום שלא תלך, אבל שתתנהג כמו בנאדם, ולא תעשה לי פאדיחות.

 

לאלה שלא מבינים כלום:

זאת אחותי, והיא לא רוצה לצאת מהבית.

ואני רוצה להיות עם חברות שלי ושהבית יהיה רק שלי, ושנעשן לנו בסוטול שלנו!!

 

זקוקה לעצות בקיצור, לדבר איתה?

לכתוב לה מכתב?

 

 זה יהיה קצת מפדח כי אחותי כבר כתבה לה..

 

 

נכתב על ידי , 20/11/2005 17:06  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השרירים...


הייתי היום בחוג ספורט (חדש..).

היה מגניב דוקא הכרתי בנות ממש חמודות..

אחת פריקית ברמות עם רסטות (גאדדדד איך היא העיזה??), אבל זה ממש מתאים לה, והיא עם שתי עגילים..

בהתחלה זה היה כזה פאדיחה כי אני לא מכירה אף אחד.

אבל אח"כ זה היה נחמד כי התחילו לדבר איתי.

ושיחקנו משחק ובכלל לא שיתפו אותי :(

(ומאז נכנסתי לדיכי היה לי חשק לבכות כל שנייה!!

וזה היה כזה מציק, לא הבנתי מה נסגר איתי?

סתם הבנתי אבל פשוט באסה שזה קרה לי בחוג, כי שם אי אפשר לבכות..

חבל שזה לא קרה לי בבית! ואז יצאתי מזה קצת..)

ואז אח"כ השתלבתי קצת..

בקיצור היה  מגניב עד שהגענו לקטע שבאמת צריך לעשות.

וואי אלוהים קרעו לי ת'תחת שם!!

אני נראה לי יותר גמישה ממה שהייתי בחיים שלי!!

ואז הם הגיעו לחלקים שאני לא יודעת שיטטט!

ואני אסביר:

פליק-פלאק, סלטה אחורה, סלטה ברגליים ישרות, גשר ולעלות ,וגלגלון בלי ידיים.

גאדדד מה זה??

בקיצור ניסיתי לעשות פליק פלאק והמורה אמרה לי שזה ממש טוב יחסית לפעם ראשונה (ויפי דו!!), ושמי שעשתה לפני עשתה יותר גרוע והיא בחוג כבר הרבה זמן..

 

אח"כ מישהי עשתה פליק פלאק ופגעה למורה באף, אומיגאד איזה מסכנה זה היה נראה כזה כואב!!

ואז המורה אמרה לילדה:"אל תדאגי אני בסדר פשוט עשיתי ניתוחבאף לפני כמה ימים." אווצ'!!

 

קיצור אח"כ הלכתי הביתה והייתי בהיי עצבנייי.

כי לא עשיתי ספורט כבר שנה ופתאום לעשות כל מיני דברים, זה ממש קשה וכואב, אז ריחפתי קצת.

דרך אגב, דנה את זוכרת את זה שאני הייתי הולכת רגיל, ופתאום מתקפלת? 

נראה לי שזה הולך לקרות לי שובבב.

 

בקיצור מחר אני הולכת להיות תפוסה בכל חלקי הגוף!!

 

חראאאאא

 

נ.ב.

 

מחר יש לנו יום שדהההה

יאייייי אני כבר מחכה לזהה...

בא לי לשמוע מוזיקהההה!!

 

נ.נ.ב.

 

הלכתי לעיר לקנות חולצה (שדרך אגב קניתיייי) ואז ראיתי את הדרררר

חחח ידעתי שהיא הולכת וגם הייתה לי הרגשה שאני אראה אותה חחח זה היה מגניבב!!

 

נכתב על ידי , 7/11/2005 21:09  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה נגמר.


אני אפילו לא יודעת איך להתחיל לכתוב את הפוסט הזה.

זה כ"כ קשה לי.

לפני כמה זמן הייתה לי חברות טובה עם מישהי שהייתי מספרת לה הכל, ועכשיו הכל נגמר.

וזה עצוב כי זה לא משנה, גם אם אני אעשה הכל כדי שנחזור להיות כמו פעם, זה לא יהיה.

כל החוויות שהיו לי איתה נשארו בגדר זיכרון בלבד.

 

לפעמים אני אומרת לעצמי חבל שהכרתי אותה.

כדי שאני לא אדע מה אני מפסידה.

כי אני כבר הפסדתי אותה.

 

הקטע הוא שזה לא מפריע לי בכלל.

כשהיינו רבות פעם בד"כ זה היה יושב לי הלב כמו פצצה, הרגשתי מועקה ענקית!!

ועכשיו לא, אז אני לא מבינה מה ז"א?

ז"א שהשלמתי אם זה שאנחנו לא חברות כבר?

 

כנראה שהחלפתי אותה בחברות חדשות.

כי חברות הולכות וחברות באות.

וזה לא קשור לזה שאם אתה חבר טוב של מישהו אז אתם תישארו חברים לנצח, כי זה בולשיט!

פשוט השתנינו ברמות ואנחנו כבר לא מסתדרות.

 

אז תודה לך ילדה מהממת, חכמה, מצחיקה ומושלמת שלי על החברות שהענקת לי,  בכל השנים האלה!

 

ורק שתדעי שאני עדיין אוהבת אותך ואוהב תמיד!

 

love u

פאש...

 

 

נכתב על ידי , 6/11/2005 16:19  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnot so innocent אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על not so innocent ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)