לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אני שייקה, בן 17 מהדרום, מאמין שמוזיקה היא השלווה בחיים, דת היא הגורם מספר 1 למלחמות בעולם שלנו, פרוג רוק/מטאל הוא סיגנון לאנשים נעלים בלבד, בעלי זכויות יתר, אני אידיאליסט, פילוסופיסט, אופטימי, ביקורתי, מאושר, שליו, מחושב, והומו קקי זבל שפיך!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

מתחת לפני האדמה


מתחת לפני האדמה הכל אפשרי.
שמה כשבן אדם חושק במשהו, עוד לפני שהוא מבין שהוא באמת רוצה משהו,
כל הסביבה שלו תתאים את עצמה עבורו. מלך למחשבותיו ויותר מזה מתחת לאדמה כל אדם הוא מלך לרגשותיו ולרגשות של אלו שסובבים אותו. מחתרת שלמה שצומחת עמוק בתוך השורשים של ישראל - לא ואין לה חזון. לפחות לא כמו שמצפים.
היא לא רוצה שלום עולמי.
היא לא רוצה שעולם ירוק.
היא לא רוצה קנאביס חופשי.
היא רוצה להגשים את רצונו הטהור שלנו.
שלי ושל רבים מאיתנו.
אבל היא עדיין סודית, וכנראה גם תשאר לנצח, כי העולם לא מוכן.

אז ברגע שהצטרפתי אפשר לומר שהנר שלי נדלק.
השאיפה שלי היא שהאור יתחזק.
שאני יתמיד, יתפתח עד שיום אחד אבקע אל מחוץ לאדמה לעולם היפה שבחוץ.





עדיין השורשים יוסתרו.
נכתב על ידי שייקה והעוגיות , 8/5/2009 01:32  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  שייקה והעוגיות

בן: 34

MSN: 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשייקה והעוגיות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שייקה והעוגיות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)