לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

noa (:



כינוי: 

בת: 32

ICQ: 308179986 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2005

=\


היום היו חיסונים .. אני כמעט התעלפתי אחכך .. היו לי כאבי ראש ובחילות.. השתחררתי שעתיים לפני הזמן ואני עוד שניה מקיאה עכשיו !

 

אתמול ניתקתי קשר לגמרי עם רועי - ברוך השם (:

פדופיל מסריח.. אני אומרת לו .. תקשיב אני לא רוצה שום קשר ביניינו אפילו לא ידידות ובבקשה תמחוק אותי מהאיי סי שלך ומהפלא .. אז הוא כזה .. אפשר לדעת למה ? .. אני - ככה  !!!

טוב.. אז רק שתדעי שהיה לי ממש כיף לדבר איתך ושאת ממש חמודה ויפה .. - אני - תמחוק! .. אז ההומו הזה שולח לי ... ביוש .. !     .............. וואט דה פאק ? OMG איזה הומו .. !

 

ואח שלי.. החליט שהוא משדך לי את חברים שלו .. בהתחלה הוא ניסה תמיר.. ( בכיתה ט'..אני מכירה אותו מאז שהיינו קטנים ).. קיצ.. בדיוק באותו יום שהוא דיבר איתי עליו עשיתי על אחים שלו בייביסיטר..א ז אחכך הייתי איתו קצת למטה והוא חמוד... אחכך הוא ליווה אותי הבייתה ונתנ לי נשיקה וחיבוק .. איזה ריחחחחחחחחחחח! - יש לו ריח כזה טוב עוד שניה צירפתתי אותו ! - והיום בבוקר ראיתי אותו בדרך לאוטובוס אז הוא גם נתן לי נשיקה .. ועוד פעם הריח הזה .. נאי יתחרפן - אני לא מאמינה שאני בכלל חושבת על זה .. כאיול הוא חמוד בטירופ !

אח שלי אמר לי כזה .. תדברי איתו באיי סי וזה ותגידי לו שלום בבוקר וכאלה ואז לאט לאט תתחילי איתו .. ותאמת .. אני דיי חושבת על זה .. !

אבלל .. אתמול הייתי עם שני בעיר ואז התקשרתי לשלומי - הוא אמר לי שהוא בדאנס סיטי .. ואז נזכרנו - חיש סיבה ללכת לשם ! - נועה ושיר וכולם שם !

הלכנו ואז גם עידן ושלומי היו שם ( עידן בכיתה של אח שלי והוא היה עם שלומי שנה שעברה - הם בי' עכשיו ! ) .. אז אמרנו שלום ומבחוץ.. כזה יש חלונות לראות את הבפנימה של הסטודיו.. אז ישבנו והסתכלנו על הקבוצה החדשה שנכנסה .. שכל הבנות היו שם חוץ מאהובתי וליאורי אז אנחנו נשארנו בחוץ.. ולעידן היה ארטיק.. אז ניסיתי לאכול לו אותו .. ולא רציתי בסוף - כי נזכרתי שאני אוכלת כמו אילגת עם הגשר !

קיצ.. התיישבנו על כיסאות גבוההים כאלה ואז הוא בא וחיבק אותי וכזה השחיל את האצבעות שלו בין האצבעות שלי כזה ועמד מעלי וחיבק אותי כאילו גם עם היידים שלי ושם את הראש שלו על הכתף שלי והיה נדמה לי שהוא כזה בא לנשק לי תצוואר או משו .. ואחכך הם ירדו ואז אבא היה בדרך לקחת אותי אז גם ירדנו ופתאום הוא הרים אותי כזה כמו חתן וכלה (חחח ) וחיבקתי אותו כזה ... ואני יודעעת שאני אולי מפרשת את זהה ממש לא נכון .. אבל מאז אני לא מפסיקה לחשוב עליו ! ( מאז חח מאתמול ).

פתאום מקודם בלי קשר לחיים .. אח שלי אומר לי מה דעתך על עידן .. אני כזה אהה ?

אז הוא עושה לי .. חמוד לדעתך? כן .. ואת היית קרוצה להיות איתו ? כןן .. אז תתחילי איתו .. יש לך סיכוי איתו ! - ממש כאילו הוא אומר שאת ממש חמודה .. אז אמרתי לו .. כאילו כעיקרון .. מה הוא ימצא בי.. כי אני קטנטנה כזאת ויש לו בשכבה טונה של בנות יפות וגדולות חחח ולא יודעת.. אז הוא אמר לי שגם החברות שהיו לו פעם .. לא היו כאלה יפות .. ((((((:

 

אז אנ'לא יודעת כבר מה לחשוב לדעתי אח שלי מנסה למצוא לי שידוך חח

יואו אנ'לא יודעת מה לעשות .. דדוקא באלי על עידן (:

 

וואי אני לא מרגישה טוב.. מתפוצץ לי הראש..

יאללה תגיבו..

לילה טוב (:

 

נכתב על ידי , 23/11/2005 21:35  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאלון




-לאהוב תחיים+

-לא לישון כול הלילה+

-ליסוע לים+

-לחבק בן אדם מהיתרגשות+

-ליסוע באוטובוס מהתחנה הראשונה עד לאחרונה +

-לצאת בתחנה לא מוכרת בכוונה +

-לרוץ עם כלב +

-לאמץ שתי חתולים

-לגדל צמח +

-להיסתכל למישו בעיניים הרבה זמן+

-לצאת מצוין בתמונה+

-להכיר בן אדם שנולד איתך באותו יום

-לטייל בגשם בלי מיטריה +

-לטייל לבד+

-לצאת החוצה בזמן שיורד הרבה שלג + ( ברד נחשב ?! חח )

-להיכנס למים בריצה(בים)+

-להישאר לבד בבית יום שלם+

-לשכנע מישו ששמיים אפורים זה יפה +

-לקחת לידיים עכביש

-לאכול דשא

-להביא במתנה משו יקר+

-לדבר בטלפון עד 3 בלילה +

-להגיד באמת אני אוהב\ת אותך!+

לישמוע אני אוהב\ת אותך בחזרה+

לישון באותו חדר עם מישו יקר+

-ליסוע ברכבת יומיים

-להיכנס לערפל+

ליראות שיקעה+

-להחזיק בידים פרפר +

-להירדם עם מוזיקה +

-להיות כול היום בשמש +

-ליראות כוכב נופל ולבקש מישאלה +

-להיתלחש עם מישו בלילה+

-לקרוא מיכתבים של היתכתבויות ישנות+

-לבכות מאושר ולחייך+

-להיסתכל את אותו הסרט מהסוף להתחלה 5 פעמים +

-להגיד לבן אדם בעיינים שצריך לסיים ת'קשר+

-להכניס יד לחול קר +

-לבנות משו מחול+

-לא לישון בלילה בזמן סערה +

-לעשות אפצ'י כשמסביב שקט +

-לשחות מתחת לגשר +

-למחוא כפיים עד כאב +

-לנשק תמונה של מישו +

-לטפס על עץ +

לאכול תותים עד שבא להקיא אחרי שתיים .. מפסיקה (:

-להדליק חזק מוזיקה,לשמוע ולשיר+

-לשיר שיר בלי מוזיקה+

-לשיר על במה +

-להיסכל דרך החלון במשקפת +

-לצלם חיה +

-לצלם ת'שמיים +

-לגרום לבן אדם להיתאהב בך כשאת לבושה בטרנינג Rolling Eyes כה .. חח +

-לשמוע שטויות ממישו+

-ללכת להופעה של מישו+

-להתאהב ל 3 ימים

-להיתחבק בשלישיה+

-להיחתך מנייר +

-לנסות לישחות במים רדודים+

-ללבוש שימלת כלה+

-לראות בעצמך את אמא שלך+ טפו טפו שלא יגמר לעולם !

-לשבת בחדר עם החושך בלי להדליק ת'אור+

-לקרוא ספר ביום אחד + Embarassed

-לסגור עיניים ולחייך מאושר+

-לחבק צעצוע +

-לדבר בטלפון עם מישו לא מוכר+

-לספר סוד על עצמך+

-לצחוק מכול הלב+

-להישתכר +

-לסלוח להורים שלך+

-לגדל ילד

-ליראות זריחה+

לנסוע במכונית בלי רישיון

-לעשות סקס כל הלילה

-לשלוח מישו להיזדיין+

-לשבור מראה+

לקחת חתול רחוב הבייתה

לבכות לבד+

-לקנות בכסף האחרון ת'גלידה הכי יקרה +

לאהוב מישו באמת+

-ליכתוב שיר

-לכתוב סיפור

-לשנות ת'שער לקצוץ

-לעשות קעקוע

-לטייל בלונדון ++

-לעמוד בלילה על הגג

-לשכב כל היום מתחת לשמיכה +

-לנשק בן אדם בכלל לא מוכר +

-לנשק בת

-לנשק בן++

-לעשן סמים

-לעשן + Embarassed

-לגנוב

לילה טוב.. (:

תעתיקו ותגיבו בכיףף

נכתב על ידי , 20/11/2005 00:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פיגור שכלי (:


אני טיפונת מפגרת - מכל ההיסטוריה !

למה כל מה שאני כותבת לא יוצא טוב ?

 

טוב הקיצ.. הנה התמונה :::

 



נכתב על ידי , 16/11/2005 21:04  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

222
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNoa (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Noa (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)