לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I`m learning all about my life by looking through her eyes



כינוי: 

בן: 34

ICQ: 203635152 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

עדכון...


היום ה18 לחודש..
השבוע יש לי הרבה דברים חשובים לעשותת
נתחיל מהדירוג הנמוך לגבוה.. חחח
1. מבחן בתנך! =\\
2. משחק נגד רחובות בבית.. אני בכושר לא רע.. אולי אני אשחק.. מקווה מאוד
היום היה אימון טוב ואני מחכה למחר..:]]]]
3. מבחניי קבלה שלב ראשון של מודיעין פרויקט גאמ"א..
מקווה לטוב.. ! חחח
4. והכי חשובבבבבבבב!
יום הולדת 17 לאהובתי היפה..
חחחח
מאמי אני אומר לך מראש בטח אני אגיד לך מיליון פעםםם..
מזל טובבבבבבבבבבב
17 זה גיל כיף.. השנה האחרונה בילדות:]].. לפחות לפי החוק חחח
הייתה לי הזדמנות להיות איתך בשנה ה16 של חייך ואני מתכוון גם להשאר עדדד 120 שלך..
אני אוהב אותך!!!:]

שבוע טוב:]
נכתב על ידי , 18/11/2007 23:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshai11 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shai11 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)