לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I`m learning all about my life by looking through her eyes



כינוי: 

בן: 34

ICQ: 203635152 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

חן שלי


האמת אין לי מה לכתוב בבלוג הזה.. חוץ מלכתוב עליך...
רציתי להגיד לך כמה דברים שבטח כבר אמרתי אינספור פעמים..
שבטח את יודעת...
אני לא יודע למה או איך אבל אני תמיד מצליח להתאהב בך עוד יותר ממה שאני כבר מאוהב בך..
שוב אני מרגיש פרפרים.. שוב אני מתרגש.. שוב אני צומי.. חחח וכל פעם אני מרגיש את זה יותר ויותר חזק..
את לא מתארת לעצמך כמה אני אוהב אותך חן!
כשאני איתך אני חי באמת.. אני צוחק באמת אני מרגיש שהכל בא לי טבעי.. הכל נעים הכל כיף..
אני מרגיש שאני רוצה להיות איתך תמיד.. כל החיים..
כי כל שניה איתך שווה הרבה יותר מאינסוף שנים בלעדייך יפה שלי..
מזל שלי שאני אף פעם לא ירגיש איך זה בלעדיך..

מזל שאת שלי!
I LOVE YOU!
שי.



נכתב על ידי , 14/11/2007 22:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סתם משהו שנתקלתי בו.. האמת.. שמעתי את זה בגלגלצ חחח


אם משעמם לכם אז תקראו.. זה שיר ממש חכם ומעניין אותי זה מגניב..:] קצת ארוך.. לא נורא

http://guiteo.sites.uol.com.br/sunscreen.htm
נכתב על ידי , 11/11/2007 22:24  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ספונטניות זה ה-דבר חחח


אז בסוף.. מכל התכנונים.. לא יצא שום דבר..
היא לא באה.. לא יצאנו למסעדה.. לא ירדנו למטה.. וגם לא ראינו סרט אצלי בבית.. שלא נדבר על המתנה שפשוט היא החליטה לקנות לי את אותו הפונדו בדיוק יומיים לפני חחח... (תלפטיות מפחידות!)
אבל יצא מזה משהו שבחיים אי אפשר לתכנן.. וזה היה כל הקסם..
עשינו מה שאנחנו אוהבים.. מה שאנחנו תמיד עושים.. מה שהכי כיף לנו לעשות..
היינו ביחד.. עד מאוחר.. צחקנו אכלנו ראינו סרטים וזה היה פשוט מדהים...
אני נהנה להיות איתה פשוט.. רק להיות בסביבה שלה..
אנחנו לא נשכח את הערב הזה לעולם..

ה9/11 היה מושלם.. שנה אחת כבר עברה...
חחח מחכה כבר לשנתיים
אני אוהב אותךךךךך נסיכה

נכתב על ידי , 11/11/2007 00:27  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshai11 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shai11 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)