לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומנו של דן

לאף אחד אין מושג מה לכתוב פה. במיוחד לי. כל פעם שמבקשים ממני לכתוב משהו כשאני לא רוצה, זה נשמע מאוד מטומטם (כמו עכשיו).


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005


היום אני עובד ולכן גם אעדכן. (הערה לעצמי... הרבה יותר מדי זמן הקדשתי בחשיבה על המשפט הזה..).

היום בעבודה החליטו לעשות שיפוצים בדיוק בעמדה שלי. שאפתי דברים רעילים ואחרי שקיבלתי סחרחורת הלכתי לבקות לבוסית שבמקום שתגיד לי:" טוב, אז אל תעשה כלום ותקבל סתם כסף" החליט לעבור בן כל המחלקות ולשאול את כולם מי צריך עזרה. בסוף במשך חמש שעות העברתי מכתבים באיזה מכונה מעאפנה ומתסכלת.. כיף

הדבר הנ"ל גרם לי לאיבוד כל חשק וכל רצון לחיות אז אני הפוסט הזה נכתב ממש בכוח.

אתמול, דרך אגב, הייתי בהופעה של הדג נחש. היה ענק. ממש התלהבתי למרות שאני לא אוהב לרקוד ו/או שאנשים רואים אותי רוקד. אז פתרתי את הבעיה על ידי ליטר וחצי של בירה ושישים שקל פחות בארנק.. אבל טוב נו למרות הקמצנות הכרונית שלי זה היה שווה את זה..

אה יש עוד סיפור מעניין.

ביום שישי יעל השתכרה מאוד. אז כמו חבר טוב ממש השקעתי וטיפלתי בה עד שאחותה באה ואספה אותה. תודה אחת לא קיבלתי ממנה, אבל נו טוב, לא נורא.

ביום שישי גם אני דרך אגב שברתי שיא חדש מבחינת כמות אלכוהול..

השיא החדש עומד על....... 2.75 ליטר של בירה. סוס.

שישי הבאה נלך על כל הקופה וננסה שלוש.

האמת, אני סותם מושך את הפוסט, די אין לי מה להגיד.

משעמם לי בקיצור.

 

טוב אז עד הפעם הבאה,

תבלו

נכתב על ידי דן (שם זמני) , 18/9/2005 16:14  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


מה משמח אותך?
כל מיני דברים קטנים
אבל בעיקר לראות את החברים שלי.
וכשיעל צוחקת.

מה מעציב או מעצבן אותך?
אנשים שמזלזלים. סתם ככה.
וכשיעל עצבנית.

מה היית רוצה שיגידו לך כשתלכי ברחוב?
"היי, אתה נראה לי טיפוס מעניין. יש לי שעה לשרוף, בוא נשב נדבר איפשהו.."

מה הדבר הכי מעצבן בחבר/ה הכי טוב/ה שלך?
שהוא שוכח הכל.
ומדי פעם הוא חסר רגישות.

מה הדבר שהכי היית רוצה לשנות בך?
מראה.
התנהגות.
תלות מסויימת באנשים בעיקר.

מה עוזר לך להירדם בלילות טרופי שינה?
כלום, אני לא נלחם בזה.
אני אראה טלוויזיה או משהו.

מה הדבר שהכי מפחיד אותך?
למצוא את עצמי לבד בגיל 21.
בלי אף בנאדם להתקשר אליו או להיפגש איתו.
ולא מישהו שאני מכיר מהצבא. מישהו מהתיכון.

מתי בכית בפעם האחרונה? מאיזו סיבה בכית?
אני כמעט ולא בוכה ממש, סתם העיניים שלי נצצו.
זה קרה לפני שלושה ימים כשהחבר הכי טוב שלי נסע לארה"ב ולפני שבוע כשיעל כמעט זרקה אותי.

נכתב על ידי דן (שם זמני) , 15/9/2005 17:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לכבוד רותי עומר ומורן


החלטתי לחזור לכתוב או לפחות לנסות לחזור לכתוב.

מאז סיום ביצפר השתנה המון.

ראתי עכשיו כמה קטעים מפוסטים קודמים שלי של רותי ושל מורן, היה נחמד וקיבלתי פתאום איזשהי תחושה של אלהים ישמור איזה דרמטיים היינו. כל דבר קטן היה סוף העולם. כמה טעינו. כמה צדקנו. כמה רצינו...

משום מה אני מרגיש כאילו אני כותב לא לעצמי אלא לעומר רותי ומורן. אז ככה הנושא החם של כולם הוא הצבא. תמיד מדברים על זה. גם אם זה מישהו מהשכבה שבחיים לא דיברת איתו. אם כן, אני מתגייס בינתיים בנובמבר. נראה לי שאני רוצה לדחות למרץ... סתם ככה.

תקופה מוזרה של התבגרות עוברת עליי. אני מרגיש מדוכא הרבה פעמים. הייתה תקופה שהייתי אלכוהוליסט. יש לי חברה שאני אוהב והיא לא סגורה על עצמה. נראה לי שהיא פשוט לא רוצה להיפגע..

(הערה אישית למורן- אני באמת אוהב אותה..)

עכשיו כמו כל קיץ אני עובד בעבודה של אמא ומתפקד בתור מרכזיה של המקום, יש שלוש שיחות בשעה ושתיים מתוכן הם טעויות במספר.

עם חברה מביצפר אני כבר לא ממש בקשר רק עם דרור וקותי קצת ומתן קצת. זהו. עם יערה לא.

אני לא מתגעגע או משהו לתקופה שהיינו כל הזמן ביחד. היה כיף. היה ממש כיף. אבל אני חושב שהיינו אחד בתוך השני יותר מדי וזה מיצה את עצמו יותר מדי.

 

מורן, אהבתי אותך באמת. אני עדיין חושב שאני אוהב. היה סבבה איתך אבל בשיא הרצינות הרסתי אותך. אני מודה. לקחתי אותך כאילו היית חומר ביד שלי ועשיתי איתך מה שאני רוצה. אבל ת'כלס לא נהנתי מזה. וכשרציתי לשנות משהו היה מאוחר מדי. אני מפחד למה אני יכול להגיע כשאני איתך. הערת ביניים קצרה- אין לי מושג מה אני מנסה להגיד ולאן אני חותר, אין כוונות נסתרות. זהו המשך. אני כן (היום) רוצה שניפגש. נשב על כוס קפה איפשהו. נדבר. אבל אני טיפוס מאוד הפכפך ואין לי מושג מה יהיה עוד יומיים. אני יודע שאת בצבא ואנחנו כבר אף פעם לא נהיה מה שהיינו אבל... כיף להיזכר. תהני עד כמה שאת יכולה בצבא ותחזרי באמת באמת בשלום הבייתה.

 

זהו,

אני אסיים לבנתיים אבל אני אמשיך לעדכן, נראה לי.

*חיים טובים

 

*פעם הייתי מסיים כל פוסט בלילה טוב או משהו בציפייה וידיעה שאני אראה את שלושת קוראיי הנאמנים גם מחר בביצפר אבל...

 

 

נ.ב

סתם לעדכן, החלפתי מספר פלאפון לפני חודשיים.

המספר החדש נגמר ב8 במקום ב9.

סתם הערה..

 

נכתב על ידי דן (שם זמני) , 15/9/2005 17:10  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  דן (שם זמני)

בן: 37

ICQ: 253848518  

תמונה




4,606
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , ספורט , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדן (שם זמני) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דן (שם זמני) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)