לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

anally injected death sperm


בלוג שירים..רק כדי שזה יהיה מרוכז אנד שיט...תגיבו אם בא לכם...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2006

אוקי..


השיר הזה הוא אולי אחד השירים שנכתב כולו מתוך הלב שלי...

זה מה שהרגשתי ולמען האמת אני עדיין מרגיש

זה נכתב על החברה הקודמת שלי..ממש לפני כמה ימים

פשוט חשבתי קצת אם אני רוצה לפרסם אותו או לא

בסוף החלטתי שזה בסדר...

שבת מנוחה

 

אני עדיין חושב עלייך

אין לי ממש ברירה

אני לא שולט במה שאני מרגיש כלפייך

 

לפני כמה זמן נבראה אהבה

היא עדיין לא מתה

יכול להיות שהיא אבדה נשמתה

זה לא לוקח הרבה יותר מרגע

 

אני לא רוצה אהבות חדשות, לא עכשיו

לפחות לא בזמן שאני עדיין מאוהב

אני עוד שואל את עצמי על אותה הסיבה

האם הסתרת ממני משהו כדי שלא אפגע?

 

שבת בלי מילה

שבת מנוחה

אני חושב שאם אהבת אותי

אז מרחק לא הורג אהבה

בטוח יש עוד סיבה

 

אני לא אלחם עלייך

אני לא רוצה מלחמות

כל היום אני חושב עלייך

לא יודע למה לצפות

 

אז אם זה נגמר

אני רוצה להודות לך על הזמן הקצר

על ההזדמנות שנתנה לי להוכיח את עצמי

כנראה שנכשלתי

אני מצטער,

אהובתי

 

תודה

נכתב על ידי mummified corpse , 11/2/2006 18:05  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  mummified corpse

בן: 34

ICQ: 165004733 




הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmummified corpse אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mummified corpse ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)