לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

mirit..just mirit


"..six billion people six billion souls. but sometimes all yon need is ONE.."

כינוי:  mirit..just mirit

בת: 33



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2007


הכל פתאום אבד,

אני נמצאת פה לבד.

פרשת כנפיים

והמראת לשמיים.

 

אל תלך תהיה איתי לעולם

אל תשאיר אותי פה עם כולם.

החיים כל כך שונים בלעדייך

ואין יום שאני לא חושבת עלייך.

 

פתאום הכל הפך אחר

כי אתה לי פה חסר.

אבא שלי, הייתה לי יקר כל כך,

איך דווקא אותך הוא לקח!?

 

- - - - - - - -

 

ירד הגשם היה זה ראש החודש,

ואתה פרשת כנפיים

והמראת אל החופש..

נכתב על ידי mirit..just mirit , 6/4/2007 02:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני לא רוצה שתהיה איתי רק בזכרונות

אני לא רוצה לראות אותך רק בתמונות.

אני רוצה שתהיה איתי עכשיו ולעולמים

אני רוצה שתהיה איתי פה, בין החיים.

 

בבקשה אבא, אל תעזוב לי א היד

בבקשה, אל תשאיר אותי פה לבד.

חבק אותי, תשמור עליי

רק אל תלך בלעדיי..

 

מי עכשיו התגאה בהצלחותיי?!

מי כשאפול יחזיק את ידיי!?

עכשיו בלעדייך הכל כה שונה

אבא, לאן עכשיו אפנה!?

 

מלאך שלי אתה לי פה חסר,

יקר שלי הייתה לי כאבא וחבר.

 

עכשיו אתה למעלה לבוש בלבן

עכשיו אתה בשמיים, הרחק מכאן.

אך בבקשה תשמור עליי שם המרומים

אבא, אני אוהבת אותך לעולמים!

נכתב על ידי mirit..just mirit , 6/4/2007 01:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הגיעה השלכת

והכל פתאום אחרת.

העלה שלי נשר

והכל פתאום נשבר.

 

ועכשיו אני פה לבד

ועכשיו כבר אין פה אף אחד.

רק תושיט לי את ידך

אני פשוט רוצה להיות איתך.

 

תגן עליי שם במרומים

תאהב אותי לעולמים.

אל תלך, אל תעזוב

אבא אוהב, אבא שלי טוב.

 

תביט בי שוב בשתיי ענייך

חבק אותי בזרועותייך.

תאהב אותי, תאהב לעולם

תעשה שמאושרים יהיה פה כולם.

נכתב על ידי mirit..just mirit , 6/4/2007 01:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmirit..just mirit אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mirit..just mirit ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)