לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Il Buno tempo verra

כינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2012


הפרידות האלה הופכות להיות קשות יותר ויותר.

בכל פעם, אני יודעת שהסוף של התקופה הזו מתקרב - אני אשתחרר. אני אהיה חופשייה. אני אחכה לך.

ובכל זאת, בכל פעם שאני עומדת מולך והמילים נעלמות לי והדמעות מאיימות לצאת אני מבינה. מבינה כמה באמת קשה לי.

כל כך מתגעגעת לטבעיות הזו שבלדעת שמחר אראה אותך שוב, גם אם אעביר את הלילה בלעדייך.

כאילו זרקו אותנו מהמסלול. היינו בדרך, היינו בדרך הנכונה, בדרך למקום טוב ועכשיו אנחנו רק מנסים לעלות עליה בחזרה.

 

אין לי ספק שנעבור את זה, עברנו כבר כל כך הרבה. אני יודעת, בטוחה. תמיד אמרתי לך שאף פעם לא הרגשתי כל כך בטוחה בקשר כמו שאני בטוחה בנו וזה לא מפסיק לפעום בי, הרגש הזה. גם כשיש ירידות, חדות ככל שיהיו.

אין לי ספק שנעבור את זה, אבל - הלוואי שתוכל להישאר כאן לצידי רק עוד קצת.

נכתב על ידי , 28/4/2012 22:01  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





26,039

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לInfinity. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Infinity. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)