לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

החיים. ושאר ירקות



כינוי:  ליאת (:

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

טוב לי?


כמה זמן לא הייתי פה... אפילו כמעט שכחתי את שם המשתמש שלי...
קראתי היום את הפוסט האחרון שכתבתי, מדצמבר וחשבתי, על איך שום דבר לא באמת השתנה מאז. 
וחבל לי, החיים שלי נראים בדיוק אותו הדבר כבר יותר מחצי שנה.
אותו סדר יום של בי"ס, לימודים, קצת קן לפחות בימי פעילות, קבוצה, שיחות טלפון על בסיס קבוע בכל ערב עם האחד והיחיד, בסופ"שים גם מפגשים פה או שם... וזהו, בדיוק אותו דבר. לא קורים דברים גדולים מדיי סביבי. 
ממש קשה לי ללמוד. ללמוד לבי"ס וללמוד מהטעויות של עצמי. ככה אני חוזרת על הטעויות ו.... מתבאסת אח"כ.
אני דוחה את הכל לרגע האחרון, טל העירה לי על זה לפני כמה ימים ובאמת... הבנתי (לראשונה בחיי) שאבא שלי צודק. אפשר לראות את זה בכל תחומי החיים שלי, באמת. אם זה בלימודים או בקן או עם חברים... בדקה התשעים אני נזכרת ולפעמים... זה פשוט מאוחר מדי. 

והנגינה... שוויתרתי עליה כמעט לחלוטין. 
והפסטיבל שלא לקחתי בו חלק השנה, וגם לא הרגשתי שייכת בשום צורה לדבר הגדול, הענק והמיוחד הזה שקורה ממש פה, 50 מטר מהבית שלי. 
ראיתי את הזיקוקים מהחלון בחדר וחשבתי על החברים שלי יושבים על הבמה ומנגנים, ואח"כ שמעתי את התקווה מהחלון ועברה בי צמרמורת של התרגשות. וקצת הצטערתי שלא יצאתי לקונצרט...

טעם של סוף אבל... זה עוד לא הסוף.

וחוץ מהחלק הזה, ממש טוב לי.
טוב לי כי אני מתחילה לחיות, ולעשות דברים בקן.
טוב לי כי בסופי שבוע אני הכי פורחת בעולם, ואין שום דבר שיכול לדכא אותי (אולי חוץ מימי ראשון)
טוב לי כי יש לי חברות מהממות שאני יודעת שהן פשוט נמצאות שם איתי, מבחירה.
טוב לי כי יש לי את החברים ההם, שאמנם עכשיו קצת קשה, אבל הודעות בפייסבוק משאירות המון מקום לאופטימיות.
טוב לי כי אני מרגישה חשובה לאנשים, וכי אני מצליחה לשמור על קשרים שלא האמנתי...

אז שלכם באהבה, 
ליאת
נכתב על ידי ליאת (: , 29/4/2010 16:17  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טל ב-29/4/2010 22:23
 





4,147
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאת (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאת (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)