לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

האמת שמסתתרת בפנים


לכל דבר יש סיבה. פשוט עוד לא מצאתי אותה

כינוי:  בפנים אחרות

בת: 20

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2011

מי אשם בתקיפה מינית 2


נתחיל מזה שמי שלא קרא את הפוסט הקודם מוזמן לקרוא אותו לפני שהוא קורא את מה שאני אכתוב עכשיו.רק כדי שיהיה לכם יותר הגיוני.

 

הובא לתשומת ליבי בלבול רב בפוסט הקודם שלי ואחרי שקראתי אותו שוב הבנתי למה הכוונה. לפעמים הדברים שאני רוצה להגיד יוצאים ביחד וזה מעט מבלבל.

כשכתבתי על הבנות 14 לא התכוונתי שזה יהיה הדוגמא לבנות שהביאו את זה על עצמן. ואני חושבת שחלק גדול מכם הקוראים הבין את זה ככה.על כן הסליחה.

אני אנסה לנסח את מה שהתכוונתי מראש בשני חלקים.

 

הראשון הוא עניין הלבוש הפרובוקטיבי.

כמו שכבר הגבתי לרבים מכם-אישה שלובשת מחשוף עמוק ולבוש מוחצן, שמראה הרבה בשר היא אישה שרוצה שיסתכלו,ישרקו ויעירו.היא אישה שרוצה את תשומת הלב הגברי.

לכל הדעות ברור שיש הבדל בין לראות לבין לגעת. אבל אנחנו צריכים להתמודד עם העובדה שלאנשים ברחוב לא תמיד יהיה ברור ההבדל הזה.

למי מאיתנו כשבחורה מתכופפת מול העיניים (גם אם את בחורה) לא בא לתת לה איזה פליק בטוסיק?.אני בעצמי עשיתי את זה כמה פעמים כשחברה שלי התכופפה לקשור נעל.הכל נעשה בצחוק והיא לא תבעה אותי על הטרדה מינית. אבל מה לעשות, לרובנו המחשבה עוברת בראש.כי זה מזמין.לכן כשאת עם מכנסי דפוק אותי ברחוב ומתכופפת עלייך להבין שכמו שזה עובר לרבים בראש לחלקם הרי אין את המנגנון המחשבתי שאומר-בא לי אבל אני לא אעשה את זה.

לכל אלה שלא הבינו עדיין, מבטים יכולים להחשב הטרדה מינית,תלוי באיך היא נעשית. וכן,אישה שחווה את זה צריכה להגיד על זה משהו.

אבל.

על אותה אישה להבין שזה עשוי לקרות כשהיא מחליטה לצאת לבושה ככה לרחוב.

אז לא להתפלא.(לא אשמתה.אבל לא להתפלא.)

 

כבר הבהרתי שאונס זה לא אשמת האישה.והרבה הגיבו לי שחלק גדול מהאנסים בוחרים בנשים שלבושות צנוע ונראות חסרות ביטחון וחלשות אופי כדי להכניע אותן בקלות יותר.

אז קודם כל זה נכון.אבל יש שני סוגי אנסים.כאלה שהם סדרתיים,שמתכננים מראש ולכן בוחרים את הקורבות.

ויש כאלה שהם אימפולסיביים.ואותם אנסים אימפולסיביים הם אלו שהלבוש החושף בשעה מאוחרת בלילה במקום מבודד ימשוך את תשומת ליבם.

אותם אנסים גם הם אלה שנתפסים יותר בקלות.כי לרוב זה עניין של החלטה מהרגע להרגע ולכן הם לא "שומרים על הכללים" של קונדום ובחורה חלשת אופי.

 

 

החלק שני מדבר על הכתבה שסיפרתי עליה.

הכוונה שלי הייתה שזה מקרה שאפשר היה למנוע.

אם ההורים כיום יבינו שתפקידם כהורים זה-מה לעשות-להפחיד את הבנות שלהן לגבי מפגש רנדומלי עם זרים,להפחיד אותן לגבי אלכוהול ולשתות עד שיכרון חושים ולהפחיד אותן לגבי כל מה שקשור בנסיעה עם אדם זר(זה תופס גם לגבי טרמפים) אז מקרים כאלו לא יחזרו על עצמם.

אם בשיעורי חינוך מיני לא ילמדו רק על איך רחם האישה עובד,שק האשכים מתפקד ואיך לשים קונדום על בננה ואשכרא ילמדו את החופש הביטוי שבלבוש ואת הסכנות הטמונות בהפגנת מיניות בציבור,הכל היה נמנע.שיעורי חינוך מיני כשמם כן הם.אם אפשר רק להסביר את הצד הטכני של הכל אבל לא להסביר איך התנהלות נכונה ליד המין הגברי תמנע אונס והטרדות.

אם היו מדגישים יותר בחברה על כמה שלשכב עם אישה שיכורה זה אסור-בדיוק כמו שכל אדם שפוי יודע שלסמם בחורה זה איסור גדול והרי לשכר אותה עד אובדן חושים לא שונה מלסמם אותה-זה היה נמנע.

אם היו מסבירים לבנות עוד בגיל צעיר את הסכנות הטמונות באינטרנט,את הסכנות ומה זה אומר לשקר לגבי הגיל שלך,את הסכנות שבשימוש בחזה שלך ואיברים אחרים על מנת לקבל דברים,ואת הסכנות שבלשתות אלכוהול על שני בחורים שלא פגשת מעולם.זה לא היה קורה

לבנות לא מגיע עונש אונס על שהן מטומטמות.שיהיה ברור לכולם.

אבל הכתבה הזאת הייתה חשובה לי בשביל הפואנטה שאי אפשר להיות צודק ולא חכם בעולם הזה. להיות צודק אומר שאני יכולה להשתכר עם כל אחד ברחוב כי אסור להם לגעת בי.להיות חכם אומר שאני לא אעשה את זה כי יש נבלות בחוץ שינצלו את זה.

קחו אחריות על המעשים שלכם.למדו את בנותכם מה הם התוצאות של שימוש בוטה במיניות.ותחדירו להן את זה טוב טוב לראש בדיוק כמו שהחדרתם להן מגיל קטן שלא קופצים לכביש-שימוש בוטה במיניות שלכן עלול להוביל למצבים מסוכנים שאין דרך חזרה מהם.

 

 

נכתב על ידי בפנים אחרות , 22/1/2011 11:10  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



24,518

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבפנים אחרות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בפנים אחרות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2025 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)