לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זומבי- בלוג


הילדה שיש לה קוף בשם כריסטופר קולומבוס

כינוי:  Sapir*

מין: נקבה



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

פוסט.


 

טוב מלא דברים מתחילים להשתנות פה.. חברים, משפחה, הרגלים

אנשים מתחילים להיות זבל.

ההורים מתחילים להשתגע.

אבבל בתכלס, יש לי את החברות שלי ותמיד אני יכולה לסמוך עליהם

הם תמיד יהיו כאן בשבילי ואני תמיד יהיה כאן בשבילם.

וכולם יכולים לקפוץ לי כי אין הרבה חברות כאלה.

 

נורית ישמננה שלי אני סומכת עלייך כמו שלא סמכתי על מישהו כבר הרבבה זמן!

 

 


 ספיר D:

 

 

ותגיבו כי גם ככה לוקח לי שנה לעדכן :)

נכתב על ידי Sapir* , 5/8/2008 01:40  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,349

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSapir* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sapir* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)