לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רכבת השדים הפרטית שלי - הבלוג של geebor


הבלוגתול
כינוי: 

בן: 44

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

ברוכים הבאים


 

שלום לכולם,

  

 

זהו בלוג אשר היה פעיל בשנים 2003 ו-2004 בו סיפרתי על מעללי. התחלתי לכתוב במהלך תכנית חילופי סטודנטים בארה"ב, והפסקתי בשלב מסוים. זו הייתה תקופה מעניינת מאוד עבורי והבלוג שימש מקום בו יכולתי "לשחרר קיטור" באמצעות כתיבה תחת שם בדוי. חלק מהסיפורים בבלוג הם גסים ביותר, ראו הוזהרתם. אנא אל תשליכו מתוכן הסיפורים אל מי שאני ביום יום. אני אדם נורמטיבי למדי שבדרך כלל אינו מסתבך בפלילים. בנוסף, רוב הסיפורים בבלוג מוגזמים עד טירוף ומשלבים מציאות עם דמיון – אנא לא לקחת את הדברים ברצינות רבה מדי.

 

אני מקווה שתיהנו מהקריאה בבלוג, רשימת פוסטים מומלצים נמצאת מצד שמאל. אם אתם בעלי קיבה חלשה אני ממליץ לוותר.

  

אלו כמה מהסיפורים הקיצוניים והמומלצים יותר: טלפון שבור, הקמיצה והמאסטר, ביבי המלך, הללויה!, הבלונדינית והשיחים, סיפור מחורבן

  

בנוסף אתם מוזמנים לקרוא את הפוסט שהקדשתי למיכל ניב, אחת הנשים המדהימות שחיו במדינתנו. יהי זכרה ברוך.

  

 

בימים אלו אני פותח בלוג חדש, אשר יעסוק לרוב בנושאים אחרים. כתובתו היא http://roee.co.


 

בנוסף, אם מעניין אתכם לעקוב אחרי מחשבות יותר "מיידיות" שלי, אני נמצא בטוויטר: roadler.

  

 

ושוב - נא לא לקחת את הדברים הכתובים בבלוג ברצינות כלשהי. ברצינות.

  

בברכה,

רועי אדלר - Roee Adler

גיבור - Geebor

 

 

 

 

נכתב על ידי , 18/8/2009 20:29  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





57,244
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgeebor אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על geebor ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)