לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רכבת השדים הפרטית שלי - הבלוג של geebor


הבלוגתול
כינוי: 

בן: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2004

שפל המדרגה


 

 

 

אמש התבזיתי בפעם המאה. רצתי אחוז אמוק לעבר החלון המפריד בין דירתי האהובה לבין העולם החיצון. רצתי במטרה לשחרר את עצמי מעול החיים. קפצתי בכל כוחי, ראש קדימה, אל עבר המחילה מהבושה הגדולה. שכחתי שלפני שבוע הותקנה בדירתנו רשת יתושים. קראפ. עכשיו כל הפנים שלי מכוסות פסים דקיקים. כל העניין הזה לא משתלב יפה עם הנמשים שלי. כן כן, אני מנומש.

 

 

"מה גרם לך לערעור שכזה geebor?" עשויים אתם לשאול. אכן שאלה טובה.

 

 

עת השתחררתי והחלטתי לפתוח בלוגתול זה נדרשתי לבעיית בחירת השם. השם לבלוגתול הגיע בקלות די רבה – "רכבת השדים הפרטית שלי", סתם כך, וכינוי הבלוג היה "מסעותיו של סטודנט בתפוצות", יען כי שהיתי בתפוצות בעת ההיא. והייתי סטודנט. מאז חזרתי והבלוגתול קיבל את שמו הראוי – "הבלוגתול" (כמו "חתול" בסוף, לא כמו "גבעול".. כלומר עם חורוק, לא עם מפיק).

 

 

אך בחירת הכינוי שלי לא הייתה קלה כל כך. בסופו של דבר החלטתי על geebor מכיוון שזה כינוי שגור בפי החבר'ה. "מה קורה geebor?" – את השאלה הזו אני עשוי לשאול כל אחד מחברי בכל עת. כששאלתי את עצמי מה מקור השם לקחו אותי מחשבותי אל ילדותי, לתקופה בה סדרות מצויירות היו מגיעות על קלטות וידאו. השתיים החביבות עלי היו "היער הירוק" ו-"הכלבתולים".

 

 

היער הירוק הייתה סידרה משעשעת למדי אודות קבוצה של חיות מטופשות עד מאוד אשר עשו שטויות לא מעניינות. היה שם עורב כחול שראה הכל מלמעלה, סנאים שאספו אגוזים, בואש סרחן עם עבר בעייתי שלא נותר לו שום דבר להפסיד, קרפד טיפש ומגלה עריות, ושתי חיות נוספות שאף אחד לא ידע מה מינן. לדעתי המדובר היה בבונים (beavers) אך איני בטוח.

 

 

הכלבתולים, לעומת זאת, הייתה סדרה מלאת תחכום ושנינות. הייתה שם קבוצה של ארבעה כלבתולים – גיבור, למה, קונץ וזרח (גיבור במלעיל – geebor). בכל פרק הם היו מקבלים הודעה על משימה (סטייל משימה בלתי אפשרית), וההודעה הייתה משמידה את עצמה לאחר 5 שניות (סטייל משימה בלתי אפשרית). הם היו יוצאים למשימה, כל אחד ותפקידיו הוא, ותמיד פותרים אותה כנגד כל הסיכויים (סטייל משימה בלתי אפשרית). גיבור היה המנהיג בחבורה, למה הייתה הכלבתולית המפתה, קונץ היה הטכנולוג וזרח היה סתם דביל. היו שטענו שהייתה זו גרסה מצוירת של משימה בלתי אפשרית. אני לא מבין מה הקשר.

 

 

אז החלטתי לקרוא לעצמי על שם geebor, הכלבתול העוצמתי ביותר בתולדות היקום. אחרי הכל, לגבר מסוקס ועוצמתי שכמוני מגיע הטוב ביותר. אם כבר דמות מצויירת, לא יכולתי להרשות לעצמי להיקרא על שם איזה דביל כמו מיקי מאוס או איזה אידיוט כמו גופי. מנהיג חבורת הכלבתולים נשמע לי כמו משהו שעושה שכל עם העוצמות הגלומות בי. אני יכול להמשיך להחמיא לעצמי אך היריעה קצרה מלהכיל את כל הדברים החיוביים שיש לי לומר. טוב נו, אולי בכל זאת.. רק קצת.. בואו נראה... אני יפה וחכם, ו.. טוב נו, סטיתי מהנושא, בחזרה לעניין. אני גם שרירי מאוד.

 

 

מתוך מחשבה שהסידרה לא הייתה מוכרת כל כך, הנחתי שקוראי היקרים לא ידעו על שם מי קרוי אנוכי, ולכן הצעתי ברווז למנחש נכונה. רבים ניסו, אך אף אחד לא הצליח. הניסיונות נעו משמשון הגיבור ועד גיבור סברינה.

 

לפני שבוע גיליתי תגלית נוראית. נכון, היו ארבעה כלבתולים; ונכון, לשלושה מהם קראו למה, קונץ וזרח. אך אבוי, למנהיג החבורה לא קראו geebor כלל וכלל!

 

 

ברק, קראו לו ברק!!!

 

 

כל חיי הווירטואליים הפכו לתלויים על קרעי תרנוגלת! שהרי לא ניתן לאחוז את העוגה בשתי קצותיה!

 

 

מה לעשות עכשיו?

 

 

לשנות את שמי לברק ולצאת אידיוט?

לשמור את הברווז לעצמי?

לקנות את הזכויות על הסידרה שכוחת האל הזו ולשנות את שמו של ברק לגיבור רטרואקטיבית?

להתאבד? (ושלא תגידו שאני לא לוקח דברים בפרופורציות הנכונות...)

 

 

אני אבוד במחשבות. עוצו לי עצה קוראי היקרים!

 

 

ועכשיו אלך לישון, אקום לי מאוחר

ושוב מחר יהיה אותו דבר...

 

 

[גיליתי שאני ברשימה המלאה של הבלוגים הפעילים במיוחד, איזה יופי! חבל שאני במקום האחרון, אבל לא אכפת לי. אני? תחרותי??]

 

 

[הערה: שנים לאחר כתיבת הפוסט, בעקבות אחת התגובות, גיליתי ש-גיבור, geebor, אכן היה אחד מהכלבתולים ולכן אני בסדר אני. אבל החלטתי שלא למחוק את הפוסט הזה בכל זאת, אל תשאלו למה. ואם תשאלו אני לא אדע.]

 

 

 

נכתב על ידי , 17/4/2004 18:11  
108 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



57,245
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgeebor אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על geebor ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)