לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

**Steve/Stav**


כבר לא תמימה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2006

תשובות לשאלון שבועי


איזה ז’אנרים של סרטים (קומדיה, דרמה, אקשן וכו’) את אוהבת לראות?
קומדיות, קומדיות וקומדיות !!
אין ספק שזה הג'אנר האהוב עליי !!
אני יכולה לשבת כל היום ולראות רק סרטי קומדיה
אקשן אני גם רואה, אם יש סרט מעניין
ודרמה שיוצא

עפ"י מה את בוחרת את הסרט, שאת הולכת לראות?
בדרך כלל אני רואה את הטריילר או שממליצים לי עליו.

מה עדיף - לראות סרט בבית עם משפחה / חברים או ללכת לקולנוע? למה?
עם חברים תמיד עדיף !!
בקולנוע כיף לראות סרט אבל לא חבל על ה30 שקל שאתה מוציא על זה ?!? שאפשר פשוט לראות בבית


האם את נוהגת להמליץ על סרטים יפים שראית? למי?
אהא, לחברים לאח שלי שיראה גם ...


עם מי את מעדיפה לראות סרטים?
עם חברים !!
למרות שרוב הפעמים או שאני רואה עם אחי סרטים או שאני רואה לבד, זה גם כיף :)

מה הסרט האחרון שראית? האם את ממליצה עליו?
עכשיו סיימתי לראות את הסרט "השמועה אומרת ש..." עם ג'ניפר אניסטון, סרט ממש טוב
אהבתי והוא קומדיה !!
ולא מזמן ראיתי בקולנוע ת'סרט "מת לדייט" פרודיה על כל מיני סרטים.
שתי סרטים שמומלצים בחום לכל אוהבי הקומדיות :)
נכתב על ידי , 10/4/2006 13:39  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 32

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לstavush אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על stavush ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)