לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

**Steve/Stav**


כבר לא תמימה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2006

אפריל !!


חודש עמוס בימי הולדת !!

אתמול היה יומולדת לנתיב, הוא נהיה שוב חמוד

עדיין קצת מעצבן אבל אפשרי לסבול אותו

אתמול אחרי החוג הלכנו ליום הולדת שלו, היה ממש נחמד, באו מלא חברים שלו

חלקם אנחנו לא ממש בקשר איתם אבל אני מכירה את כולם אז אין לי בעיה עם זה !!

ניסינו לראות ת'סרט המסור ( שכבר ראיתי מלא פעמים ) אבל לא הלך, כל שניה מישו אחר זיין בשכל ולא נתן לראות

בגלל נתיב הגאון נשפך עליי מיץ אתמול, בעעע

זה תמיד קורה לי הדברים האלה. אז לקחתי חולצה מנתיב ...

חזרנו דיי מוקדם מהבית שלו כי לאולגה לא היה מצב רוח והיא רצתה ללכת וגם היינו צריכות לחזור ברגל

ובגלל שהבית של נתיב נמצא בקצה השני של העיר היינו צריכות ללכת.

למזלנו האמא החמודה של הדר החזירה אותנו לבית וחסכה לנו איזה רבע שעה של הליכה מעייפת ולא רצויה

 

בצהריים הלכנו לקנות לו ת'מתנה , קנינו לו ת'דיסק הכפול של אביב גפן, הוא נורא התלהב מה ששימח אותנו מאוד 

אחרי זה חזרתי לבית ועפתי לרופא, בקשר לטיול משצי"ם שיש לנו לכנרת !! איזה כיףףףף

אני יוצאת אחרי שיכנועים רבים להורים שלי בגלל הכדורים שאני לוקחת, אסור לי להיות בשמש אז זה הולך להיות דיי חרא אני יצטרך להסתובב עם כובע קרם הגנה וחולצות ארוכות !! זיןןןןןןן, יהיה לי חםםם

אחרי הרופא אני ועדי הלכנו לחוג וסופסוף דיברתי איתה על כל הקטע בנינו, אנחנו עדיין צריכות לדבר

זאת הייתה כזאת הקלה, הרגשתי כל כך טוב אחרי ..

אני ממש מאושרת בגלל זה וגם עדי רוצה שנחזור להיות חברות טובות, ייפי !!!!!

תאחלו לי בהצלחה ...

 

 


 

יום שישי יצאתי עם ורוניקה לסרט "מת לדייט", סרט פשוט מצחיק

פרודיה על כל מיני סרטים !!

היה ממש כיף, הכרנו שם שתי בנות והן אכלו פופקורן אז שנגמר הסרט הם השאירו אותו שם ונשאר מלא פופקורן אז ורוניקה חיכתה שהם ילכו ולקחה אותו !!

אנחנו כאלה חוסותתתתתתתתתתת יצאנו הילדות הכי מורעבות שיש(!)

אחרי זה הלכנו לשכונה של חברה שלי ושיבנו עם חברים עד 2 וחצי כמעט ...

היה ממש כיף וחוצמזה שמזמן לא נשארתי בחוץ שעה כזאת, מהחופש הגדול

 

 


 

מחר יש להדר יומולדת, אנחנו הולכים לקנות לו היום מתנה, איזה ציפור או משו

אנחנו לא יודעים מה לקנות והוא חובב טבע מושבע אז נקנה לו תוכי או כל חיה אחרת ..

 

 

מזמן לא רשמתי את זה, אז עדי אני ממש אוהבת אותך ואת יודעת שאת חשובה לי ושאני לא רוצה לאבד אותך

אז בשביל שתינו ננסה להחזיר את המצב לקדמותו, בשבילי במיוחד !!

את אולגה שלי אני אוהבת המון !! היא כל כך מתוקה בזמן האחרון, למרות שהיא שונאת נחמדות ..

 

 

 

 

סתיו

 

 

 

סתיו   

נכתב על ידי , 3/4/2006 14:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי: 

בת: 32

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לstavush אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על stavush ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)