לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מעודדת_מהלב


גרסה מס' 2 לעוזרת מהלב... והפעם אני מעודדת מהלב

כינוי: 

בת: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2005

עיוות!!


היי..

הנה עיוות אני עושה כמה עיוותים של שחקנים זמרים או דוגמנים

הנה הראשון:

הדמות משח'קת והיא שרה בלהקה-היא יכולה להיות בת או בן.

רמז:

לא מהארץ

מי שמנחש שיכתוב:

שם:

בלוג:

מה אני רוצה עם אני זוכה:

בהצלחה:)

נכתב על ידי , 4/11/2005 20:16  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ברוכים הבאים


היי ברוכים הבאים

כאן מאיוש ואני עושה בלוג שני לבלוג עוזרת מהלב

אני רוצה לעודד בלוגים ולעזור לכולם!!

אם מישו רוצה פירסום ועידוד שיכתוב כאן ובקרוב יפתח פוסט מיוחד,הבלוג לא נועד רק לעודד יהיה לפעמים משחקים וזה...

מאיושששש:)

נכתב על ידי , 4/11/2005 19:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

119
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~*מאיוש עוזרת מהלבב*~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~*מאיוש עוזרת מהלבב*~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)