לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


"בחרתי מקום גבוה בו אוכל לעמוד ולהביט על סוף המאה הקרובה, ולא ראיתי שום דבר שנשאר מן העבר, אפילו לא פיסה של אהבה"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

2007 - סוף.


בתחילת דצמבר, ביקשתי משרון לעזור לי לעשות סיכום שנה.
לחשוב מה היה לנו כל חודש.
אבל הבנתי שיש עוד דצמבר שלם לפנינו, ועוד שומדבר לא נגמר.

והנה, 31.12.07 דצמבר עבר מהר.
והנה עכשיו, כמה שעות לפני שמתחלפים המחוגים בשעון ל12:00 והתאריך מתחלף ל1.1.2008.
בשעה 12:00 כולם יצאו לחגיגות בלתי פוסקות, כי איך לא? ישו חוגג 2008.
ואז כולם יחזרו הביתה, ויבנו שבסך הכל, עכשיו מתחילה עוד שנה. שלמה.

ואיך לומר, אני באמת מנסה להיזכר בשנה האחרונה, אבל לא מצליחה.
אולי כי היה המון, אולי כי בשנה הזאת עברתי את השינוי הזה, שצריך לקרות לכולם בסופו של דבר.
ואולי בעצם זו הייתה השנה המשמעותית בחיים שלי. בעצם, לא אולי. בטוח.
אפילו סקירת אירועים קטנה של השנה לא מצליחה לעשות.
רק בטוח שהיה בה המון. המון דברים טובים.

מחר. 1.1.08 שנה חדשה.
נקווה לעוד שנה כזאת, כמו 2007. יש הרגשה מאוסה כזאת,שעכשיו זה ה1.1 עד ה31.12 שוב.
יש הרגשה כאילו מחר הולך להיות משהו מיוחד כזה, אפילו שזה יום רגיל רק תאריך אחר ושנה חדשה.

 
  ואם לא רשימת אירועים מהשנה החולפת, אז ציטוטים. כי צחוק לא היה חסר בשנה הזאת.
            לא. אפילו זה לא עולה לי בראש. אז רק נסיים במן תודה לאנשים שלחקו חלק בשנה.

     
שרון, אריאל, יובל, רותם, אלמי, שירתוש, אלמי, שיר, מאיה, ליהי ודור.
תודה לכם חברים (:

ומשימות קטנות- גדולות ל-2008

- ל-י-מ-ו-ד-י-ם.
- סרסוטה!
- מתנ"ס, כמובן (:
- וההשקעה האישית שלי.
נעמה   





נכתב על ידי , 31/12/2007 19:54  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נעמה. ב-1/1/2008 17:31
 



נקודה למחשבה.


.

כי עכשיו אני באמת נקודה כ"כ קטנה בתוך ההמון הזה.

מישהו לרוץ איתו - דניאל סלומון

עכשיו תורי
עכשיו תורי לאהוב
עכשיו אני
גם לי מגיע
שיהיה,
מישהו כאן קרוב
יחבק וירגיע

אחד אחד
את השדים במלחמה הזאת
אחד אחד
את הפצעים שלא נותנים לחיות

מישהו להיות איתו ביחד לא לחוד
מישהו להיות איתו ללכת לאיבוד
מישהו לרוץ איתו איתו בגשם החזק
שבתוכי תמיד יורד
ולא נפסק

עכשיו תורי
עכשיו תורי לא לכאוב
עכשיו אני
גם לי מגיע
מישהו, שלא ייתן לעזוב
הוא יילחם וינצח

אחד אחד
את הקרבות במלחמה שבי
הוא יחבר את החלומות הקשורים שלי

מישהו להיות איתו ביחד לא לחוד
מישהו להיות איתו ללכת לאיבוד
מישהו לרוץ איתו בגשם החזק
שבתוכי תמיד יורד ולא נפסק
מישהו להיות איתו ביחד ולא לחוד
מישהו להיות איתו ללכת לאיבוד
מישהו לרוץ איתו בגשם החזק
שבתוכי, תמיד יורד, ולא נפסק
מישהו לרוץ איתו בגשם החזק
שבתוכי, תמיד יורד, ולא נפסק

עכשיו תורי עכשיו תורי לאהוב
עכשיו אני..
גם לי מגיע..


נכתב על ידי , 19/12/2007 21:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קחי לך זמן


דברים מתחילים לזוז, דברים מתחילים להשתנות.
אבל עדיין יש הרגשת החמצה מיותרת.

(אחד ה-שירים)
קחי לך זמן - יציאת חירום.


קחי לך זמן
הכאב הזה יחלוף מהר אני מבטיח
זה רק זמן
ונשכח
ואין עניין
את הסתו הזה הבאת דמעות גדולות למרוח
ותמיד מעונן
ואיך לומר
כל הזמן את בין לבין ולא בדיוק ברור לך
מה לומר
כשהפוך
וכל דבר
מבלבל ומעורפל מכאיב
זה לא נראה לך לקבל זאת בנימוס
אז בואי נצעק
ונלך אל המקומות ששם טבעי הרעש
ואף אחד לא נרגע
והתשוקה להשרף מבלי למות זה כשרון לדעת
ואהבה אהבה
ואיך לומר
כל הזמן את בין לבין ולא בדיוק ברור לך
מה לומר
כשהפוך
וכל דבר מבלבל ומעורפל מכיאב
זה לא נראה לך
לקבל זאת בנימוס
אז קחי לך זמן
הכאב הזה יחלוף מהר
אני מבטיח

מה שאתם לא יודעים לא ירהוג אותכם. אבל בסופו של דבר - אותי.





נכתב על ידי , 9/12/2007 02:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של blade runner ב-28/12/2007 19:08
 




חבל שרק אני אשאר בסוף לספר על זה.

And I don't want the world to see me
'Cause I don't think that they'd understand
When every thing's made to be broken
I just want you to know who I am
אח. הנוסטלגיה.


נכתב על ידי , 5/12/2007 23:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 32




6,330
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNaama. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Naama. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)