לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

גידלתי כנפיים


את אצלי ואותך לא רואים כשקט בנדידת ציפורים

כינוי:  בויאקה

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

12/2017

סוגרים שערים


ישראבלוג סוגרת את שעריה ולכן זהו בהחלט הפוסט האחרון שאכתוב פה.

 

המקום הזה היה לי מקלט

מקום לבטא את הכאבים והפחדים, השמחות והכיף שבחיים.

אני אצטרך למצוא מקום חדש לכתוב בו באנונימיות, כי זה באמת אחד הדברים הטובים שיש לי בחיים, גם אם לא כתבתי כל כך הרבה.

 

כתבתי פה במיוחד בתקופות הקשות שעברתי, בגלל שאז באמת הרגשתי שאני צריכה ורוצה לפרוק, אז רוב הפוסטים שלי היו שלישיים וכואבים ועצובים.

אבל לא ככה נראים החיים שלי.

יש לי חיים באמת נהדרים ואני מודה ומעריכה יום יום את החיים ואת האנשים בחיים שלי.

 

היה נהדר לקרוא את הפוסטים שלי ולראות כמה השתנתי וכמה התפתחתי

להזכר בחוויות מהעבר

לקרוא פוסטים ולהגיד לעצמי "מה עבר לי בראש?!" או " ואוו איזה ילדה נהדרת ומיוחדת הייתי"

 

עצוב שיראבלוג נסגרים

אני בטוחה שזה היה מקום מפלט לעוד כמה אלפי אנשים

 

להתראות לדלת שנסגרת

ושלום לדלת שנפתחת

 

נועה.

נכתב על ידי בויאקה , 24/12/2017 12:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,311

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבויאקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בויאקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)