לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

העולם מסביבי :)


המחשבות, האנשים, החיים ומה שמסביב :).

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

שנה חדשה, ואיתה עוד הרבה.


שלומות!
שנים שלא עדכנתי. לא כך?
המון דברים השתנו! אני, האנשים, החיים, המשפחה, הדעות, העיסוקים, התחביבים, הדברים האהובים, הגוף והפרצוף. ועוד P;
~.~
רציתי לאחל שנה מופלאה לכולם!
שהשנה הזאת תיהיה יותר טובה מקודמיה!
שתהיה זאת שנה של אהבה ושמחת חיים עם חברים, משפחה ואנשים שונים!
שתהיה זאת שנה של לימודים, הבנה ומאה בכל בחינה (בעיקר בבגרויות)!
שכל מה שאתם מאחלים לעצמכם ולאחרים, באמת יתגשם.
תאמינו בעצמכם והכל יהיה כמו שצריך ואפילו יותר!
~.~
אה, מחשבת ישראל!
מה? אה? פילוסופיה? כן, פשוט לפלסף [לדבר ולחרבש] זה מה שצריך בשביל להיות טוב במקצוע!
לשבת מקדימה, לחשוב על מה שאומרים, להצביע ולהכין שיעורים. XD
דווקא מעניין הנושא! עולם פרטיקולרי ואוניברסלי.
לפחות קיבלו שיעורים עם משהו שאני אוהבת.
לא שאלות - שיר!
השיר המופלא של ג'ון לנון - imagine.
רק עכשיו ראיתי אותו באור אחר.
אשכרה - אם לא רואים את המילים האמיתיות של השירים, לא מבינים את המשמעות האמתית שלהם!
זה מוזר ._.
~.~
מה עוד אפשר לבקש?
יותר מזה - לשבת מקדימה בכיתה [שורה ראשונה ממש מול הכיסא של המורה!].
הכל טוב ויפה עד שמגיע השיעור הזה: תנ"ך.
עם המורה הזאת? איך אפשר?!?!
מפחידה ויותר מזה מוזרה ומפחידה עוד יותר!
ועוד משהו - לא הבנתי חלק מהשיעורי בית המעצבנים שהיא נתנה, אז אני פשוט מתה! זה נורא #^$*%& [פרצוף מעוות].
~.~
אכן, אכן - זאת מסיבה!
הייתי ביום שישי בערב במסיבה בבית של ידיד - ממש מגניבה!
הכרתי מלא אנשים חדשים והיה כזה מגליק [מגניב ומדליק]!
~.~
אבא, הגיע לארץ!
ואיתו הביא סקיטלס חמוץ, רגיל ועוד כמה שוקולדים מגניבים ><.
בתיקו היה גם - מגפיים מסריחות שלי ושל איילת, שהשתמשנו בקמפ.
[פשוט דרכו בטעות על בואש חצי מת XD, סיפור ארוך אולי באחד מהימים אספר]
הוא פה עד סוכות, אז אני מבלה! (:
~.~
תזכורת שלי:

אהאה? נכון מגניב?
תמונה שלי משנה שעברה [נראהלי] באיזה מסיבה אחת אצל נעם. (:
אני באמת מנגנת על גיטרה, אבל קלאסית [כרגע אני בהפסקה, אבל שששש, לא לגלות].
~.~

נחתום בכך - שנה טובה ומתוקה!
יובס ^^.
נכתב על ידי , 29/9/2008 22:55  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבוחן העליון ב-3/11/2016 18:29
 





2,754

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליובס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יובס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)