לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

sunshine


בלוג של תמונות חוויות ריכולים ובלוג תמיכה..[לבלוגים]...חח מקווה שתהנו[=


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

השאלון הכי ארוך בארץ-תהנו


שאלווןן מאווווווד ארוך =] מקווה שתהנו
שם: חסוי
מין: נקבה...
האם השם שלך הוא על שם מישהו? נופ...
מיקום: ממ..על הכיסא האדום מול המחשב [כרגע]
האם תקראי לבת שלך על שמך? לא...אני לא אוהבת את עצמי יותר מידיי
אם היית נולדת במין השני, איך היית קוראת לעצמך? תאו, אור, משה [פחח..משו] אממ..לא יודעת
אם היית יכולה לשנות את השם שלך עם חבר/ה איך היו קוראים לך? אממ....יש כמה כריסטינה מעיין חן או נטלי..

האם השם שלך משובש לעיתים? כן הרבה אבל אני לא אומרת איך קוראים לי
אם תהיי מפורסמת, האם תנטשי את השם משפחה שלך? ממ...אולי לקצר\=
סטרייט/גיי/ביי: סטרייטית
רווקה: לא[=
תאריך לידה: ה-1 באפריל
גיל: 14 [בקרוב]
גיל שהיית רוצה להיות בו: sweet 16
כיתה: ח'- אחלה כתה
מצבך החברתי: מרוצהההה..חח=)
גובה: מטר 59
צבע עיניים: חום קקי
ימני/שמאלי/אמביקסטרוס? ימנית
חיות מחמד: תוכי כלב וחתול..כן כן [גן חיות]
עבודה: ממ...נופ

יש/אין

פירסינג: לא=(
קעקועים: חינה נחשב?  חח לא..בינתיים
אובססיות: אממ מוזיקה, שופינג שופינג ולצאת
התמכרויות: סושי ושופינג ..
שפות: אנגלית,עברית ומנסה להבין תשפה המוזרה-צרפתית
ציטוט מועדף/מוטו: תן חיוך הכל לטובהההההה[=..חהחהחהחהחהחהחה

האם אתה...

חיה את הרגע? בד''כ
יש לך סודות? למי אין?!..
את שונא את עצמך? לא כרגע
אוהבת את כתב היד שלך?  לא אבל במצבים מסוימים כן...
איזו מחמאה אתה מקבל מרוב האנשים? איזה יפה איזה מותק..נשמה עיניים..חח...מחברים ומשפחה=]
אם היו עושים סרט על החיים שלך, איך היו קוראים לו? ? The real life..חח תלוי
הפחד הכי גדול שלך: אממ...שמשהו רע יקרה למישהו שאני אוהבת, מחלות, מוות..
לשיר, אתה יודע? סליחה מה אני זכר?!?!..אבל כן נראה לי......לה לה לה לה לה
האם העמדת פנים שאתה מישהו אחר כדי להיראות מגניב? לא זה מה שאני ולמי שיש טענות שיגיש בכתב..
האם אתה מתבודד? לפעמים\=
מה נמצא בראש סדר העדיפויות שלך כרגע? אממ תאמת חברים משפחה בריאות ואח"כ לימודים..זיבי
אם היית מישהו אחר, האם היית מתחבר אל עצמך? אני מקווה
האם אתה פועל בפזיזות? לפעמים..כשצריך......
האם יש מישהו שמפחיד אותך? צביקה פיק, מרלין מנסון, והמורה שלי לפעמים חח...
האם אתה פסיבי או פעיל? תלויייי..
יש לך יומן/ג'ורנל? כן מהחופש הגדול של כתה ד' אני כותבת בו כמעט כל יום..
מהי החולשה הגדולה שלך? סושי שופינג ואהבה=]
אתה חושב שאתה חזק מבחינה רגשית? לא..חבל...\=
ומבחינה פיזית? כןןן..חח
יש משהו שאתה מתחרט שלא עשית? לא אני חייה את הרגע..
יש משהו שאתה מתחרט שעשית? נופ..כל מה שעשיתי היה לטובה
אתה חושב שהחיים היו טובים עד עכשיו? כל יום הוא יום חדש..בהחלט
מה השיעור הכי חשוב שלמדת בחיים? לא ליהיות פזיזה ו..עוד הרב..חחח
מה את הכי אוהבת בקשר לגוף שלך? פנים ורגליים
ומה הכי פחות? ידיים
את חושבת שאת נראית טוב? אולי..תגידו אתם
יש לך ביטחון עצמי? כן (: ..לפעמים
לאיזה דמות בדיונית את הכי דומה? אמילי אבל היא לא דימיונית..

האם אתה...

מעשן? לא
סמים? בחיים לא!!
קורא עיתון? כן ראש 1 ומעריב לנוער לפעמים לאשה ..
מתפלל? לפני מבחן או דברים כאלה..חח=]
מדבר עם זרים? אם שואלים מה השעה או איפה זה רחוב בוגרשוב זה נחשב?! אז כן .. נו נו נו
ישן עם בובות? לא
יוצאת לטיול בלילה? ממ לפעמים כשאני בדיכאון
מדבר עם אנשים למרות שאתה שונא אותם? כן [אני לא צבועה]..
נוהג? עדיין לא\= באסההה
אוהב את הקול שלך? אממ הוא בסדר..לא משו אבל אין תלונות

האם אי פעם....

פגעת בעצמך? לא
אכלת משהו שגרם לאנשים להקיא? לא נראה לי ואם כן אז סוריייי
אכלת משהו שגרם לך להקיא? לא..חח עדיין לא..
היית מאוהב? כן, עכשיו =]  ופעםםם  [גמני מאמינה שלאהבה אין גיל..]
היית על סמים? נופ בחיים לא!
שחית בעירום? אמבטיה  נחשב?!
ברחת מהבית? לא
חטפת מכות? לא..
החטפת מכות למישהו? אממ מחצתי נמלה זה נחשב?..פחחחח
התחילו איתך? אכןן =]
היית על במה? כן כן
ישנת מחוץ לבית? ברורר
חשבת על התאבדות? לא...
נשארת ער כל הלילה? כן כמובן
לא אכלת יום שלם? אולי שניסיתי לצום..חח..ללא הצלחה
דיברת בטלפון כל הלילה? אולי
הרגת מישהו??  נמלים ג'וקים ויתושים..בז בז בז
חשבת שאתה משתגע?כן זה קורה פעם ב..
בגדו בך? לא חושבת
היה לך חלום שהתגשם? כן =] ...יפיהי
עברת על החוק? נפצים נחשב?  חח..
פגשת מישהו מפורסם? אוי כל יום כמעט...
הרגת בטעות? נמלים...דרכתי על קןן.... סורי
הרגת חיה בכוונה? ג'וקים ויתושים..פחחחח
סיפרת סוד שנשבעת לא לגלות? כן=[...
גנבת משהו? לאאאאא..מה אתם עושים ממני?!?!?!?!?!!?
היית ברדיו/בטלוויזיה? בערוץ הילדים..פחח...אהה ובעיתון
הייתה לך התמוטטות עצבים? זה קורה כל יום בגלל שהמחשב הדפוק שלי נתקע או שמשו מבאס קורה לי
היה לך חלום שחזר על עצמו? אממ לא שזכור לי..

האם אתה מאמין ב...

אסטרולוגיה? אכןן...
בקסם? כן
בשטן? לא יודעת DEVILבואהאהאהאהאה
בסנטה קלאוס?  אממ לא
בפיות? יפ
ברוחות? אמאלהההה לאאא
במזל? לפעמים =]
באהבה ממבט ראשון? יפפפ
ביין יאנג? כן
במכשפות? אמאאא לא..פחח
האם את מבקשת משאלה כשכוכב נופל? כן בסיני כל 2 דק' נופל כוכב ואני מבקשת מלאאאא משאלות
לאן את חושבת שאנחנו הולכים כשאנחנו מתים?  לפי הסיפורים לגן עדן לא?...
מי החברה הכי טובה שלך? יש הרבה
מי הבנאדם שיודע עלייך הכי הרבה? אממ...יש הרבה =]
מה העצה הכי טובה שמישהו נתן לך? לא יודעת נתנו לי המוןןן
מה הבדיחה הפנימית האהובה עלייך? לא תבינו..חח עזבו
עם מי אתה מדבר באייסיקיו הכי הרבה? לא באייסי במסן מציפים אותיייי.........

עם מי אתה מדבר הכי הרבה בטלפון? חברים לא אפרט
על מי אתה סומך הכי הרבה? אמ...יש כמה שלמדתי שהם יודעים לשמור..
מי מקשיב לבעיות שלך? החברה הכי טובה שלי ואמא ואבא שלי =]
עם מי אתה רב הכי הרבה? - - -
האם אתה מרגיש שתמיד מבינים אותך? לא...הלוואי
האם אתה סומך על אחרים בקלות? לא וזה טוב..יש חלק
בבית של מי היית אחרון? אני חולה=\ אז אני בבית
האם החברים שלך מכירים אותך? כן חלקם
האם אתה מתייחס לאהבה כאל טעות? מה פתאום?!?!?!?! חס וחלילה טפו טפו טפו
האם אתה רוצה שזה יהיה יותר מקובל מבחינה חברתית שבחורה תזמין בחור לצאת? מה אני זכר???..יווו
האם אתה חושב שהמין השני חושב שאתה נראה טוב? אני חושבת.. [מקווה]

מי האדם האחרון ש...

רצית להרוג? אמממ...חברה שלי
שצחקת עליו?חסוי
שהלכת איתו לקניות? אמממ חברים
ששבר את הלב שלך? אני לא אפרט
שאיכזב אותך? אני לא אפרט
שגרם לך לבכות? חבר [מאהבה]
שראית איתו סרט? חברים
ששימח אותך? הרבה חהחהחהחהחה..
שדיברת איתו בטלפון? חברה
שראית? אבא
מה אתה לובש כרגע? גופיית סבא חולצה שחורה וטייצ..
באיזה חלק בגוף אתה נוגע כרגע? יד יש לי עקיצה..גררר
איזה ספר אתה קורא? אני לא קוראת ספרים..
תאר איך אתה מרגיש בחמש מילים: חולה\=
האם אתה מדבר עם מישהו אונליין כרגע? כן  חברים....מוצפת
האם אתה מדבר עם מישהו בטלפון כרגע? לא
האם אתה מקשיב למוסיקה כרגע?  102FM רדיו ת"א שולטטטט!

 

יווווווו זה היה ארוך פיו..עייפההההההה

נכתב על ידי [=sunshine , 15/11/2005 18:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ראשוןןןןן[=


פוסט ראשון מזל טוב!

טוב בקיצור מה שהולך להיות פה זה ככה- תמונות, עזרה, רכילויות, ועוד המון

מקווה שתהנו=]

אוהבתותכם sunshine

נכתב על ידי [=sunshine , 15/11/2005 11:13   בקטגוריות אופטימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  [=sunshine

בת: 32

תמונה




141
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , צילום , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל[=sunshine אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על [=sunshine ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)