לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כשאני כותבת


אני אוהבת לכתוב סיפורים שירים הכל. זה מרגיע אותי, זה דרך להוציא הכל, להרגיש טוב יותר, זה דרך לזכור, זה דרך לראות. אני כותבת לרוב למגירה ולא אוהבת להראות יצירות שלי, אבל אני כן רוצה לשמוע תגובות. אז כאן אני אכתוב ואשמח אם תקראו ותגיבו -רות-

כינוי:  רות-רות

בת: 34

ICQ: 343719791 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2006

מרגישה אהבה


כל כך אוהבת
ממש מאוהבת
מרגישה כמו נסיכה
ישר מאגדה
אתה נסיכי
בא להצילי
מהדרקון הרשע
שהכאיב לי נורא

אבל אצלך זה שונה
אני מרגישה אהבה
כשאתה מנשק לי
את היד
או את הפה
זה לא משנה
אני מרגישה אהבה

מסתכלת עלייך
חושבת עלייך
וישר החיוך
עולה על פניי
רוצה להיות איתך
לבד, רק שנינו ביחד
וכל הזמן

בוא נברח כבר
עכשיו, למקום מרוחק
נישאר שם רק שנינו
שנינו לבד
אני ואתה
שנינו ביחד
אוהבים לנצח
בלי שאף אחד יפריע

אבל אצלך זה שונה
אני מרגישה אהבה
כשאתה מנשק לי
את היד
או את הפה
זה לא משנה
אני מרגישה אהבה
נכתב על ידי רות-רות , 18/3/2006 09:12  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רוצה כבר לשכוח


אני
רוצה כבר לשכוח
להוציא אותך מהראש
עבר כל כך הרבה זמן
ואני עדיין לא מצליחה
לשכוח
רוצה להפסיק לבכות
להפסיק לחשוב עלייך
אני
רוצה כבר לשכוח
אבל עמוק בפנים
כל מה שאני רוצה
זה לחזור אלייך
שתחבק אותי, שוב
שתנשק אותי, שוב
שתרגיע אותי
כמו פעם
כשעוד אהבת אותי...
אני
רוצה כבר לשכוח
נכתב על ידי רות-רות , 18/3/2006 09:04  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרות-רות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רות-רות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)