לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

-Defying Gravity-


"BECAUSE HAPPY IS WHAT HAPPENS WHEN ALL YOUR DREAMS COME TRUE"

כינוי: 

בן: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

טוב....


אז החלטתי למחוק את כל הפוסטים...

בגלל פחד...

כי גיליתי שאנשים מהבצפר גילו בלוג של ילדה מהבצפר והפיצו אותו בכל הבצפר בערך...

וזה ממש נוראי....

ואני פשוט לא רציתי שזה יקרה לי...אז אני מפסיק לכתוב פה...

-פוסט אחרון-

נכון לעכשיו...

תהנו...=]

 

נ.ב

אל דאגה!

יש לי גיבוי לכל הפוסטים על קובץ וורד על המחשב!! =P

נכתב על ידי , 15/6/2007 01:15  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אתה בטח מתאר לעצמך.. ב-28/2/2009 19:17



3,737
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNo_Good_Deed_Goes_Unpunished אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על No_Good_Deed_Goes_Unpunished ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)