לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Moi Aussi... Princesse


The prince and princess have married and flied to begin their new life together in Toronto And their they have lived... Happily Ever After האומנם ??

כינוי: 

בת: 47

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2013

קשה לחזור לכתוב מרגישה ששכחתי את המילים


כל כך הרבה עובר עליי שאני לא בטוחה איך להתחיל.. כל השלוש שנים שהייתי בקנדה לא עבר עליי כל כך הרבה בזמן כה קצר.. ועדיין ולמרות זאת לא הייתי חוזרת לשם, גם לא לשקט המדומה ושלוות הנפש מזוייפת בעליל שלכאורה קיימת שם.. אז נכון אני רק שנה בארץ וכבר מרגישה את הלחץ של המיתון הכלכלי, חוסר האונים והספקות הבלתי נלאות של לקנות עכשיו או לחכות עוד קצת.. כי אם יש בועת נדל"ן היא ממשיכה וממשיכה לגדול לממדים מפלצתיים ממש..

שלוש שנים בקנדה, טמונים בגעגועים למשפחה שלי, לחום, לרגשות המוחצנים.. והנה עברה לה שנה ואני מוצאת את עצמי גואה ברגשות האלה, מסוכסכת עם אחותי, לא מדברת עם אבא לי, מלאה טינה כלפי המשפחה של בעלי, כל זה בעודי נחנקת מבדידות וריקנות תיהומית, שמעוררות בי זכרונות מבעיתים מתקופת הרווקות האינסופית שהייתי בה..

אבל אני קמה בבוקר, והולכת לעבודה , ועוברת במכון כושר, ושומרת על תזונה נכונה, ולא, לא תתפסו אותי לא מאופרת, או מבושמת, והבית .. מבריק והכביסה תמיד נקייה ומקופלת בקפדנות מחמירה, וכשנפגש עם חברים אני אחייך ואעשה את עצמי באמת מקשיבה ..

ואני יודעת, אני יודעת שאסור להשאיר אותי לבד, לא להרבה זמן, אני חייבת למלא את הזמן!! חייבת להיות עסוקה!

למה כל כך קשה לי עם עצמי?

למה אני לא סולחת לי?

למה אני אף פעם לא רזה מספיק או יפה מספיק או מצליחה מספיק? או טובה מספיק עבורי?

למה בכל מריבה איתו, אני חושבת... זהו הפעם באמת נמאס לו, הפעם הוא יעזוב...

 

אז למה,למרות כל הרע שהיה לי שם.. למה כל כך בא לי עכשיו לחזור?.

 

נכתב על ידי , 19/5/2013 21:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTalronto אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Talronto ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)