לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומנו של גנן


אני גנן בגן ילדים ובבלוג שלי אספר על העולם מנקודת המבט של הילדים, משפטים מצחיקים, סיפורים ואירועים מיוחדים עם בני ה6 ומטה!!!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2008

נס!?


טוב אז אתמול היה לי יום ארוך הוא התחיל בשש בבוקר שהלכתי להביא שתי בנות לגן שגרות רחוק שאין להם סידור עדיין והסתיים בנסיעה ארוכה מחתונה בחוף על הכנרת בשעה 1:00 בבוקר. אבל זה לא מעניין מה שמעניין זה שסוף סוף יש לי את הכסף ממכירת השטח שמכרנו חזרו אלי מהבדיקת מח עצם ומצאו שאני מתאים למשהו שצריך השתלה אך כרגע מנסים להציל אותו בלי הכדוריות הדם הלבנות שלי ויצרו איתי קשר במהלך השלושה חודשים הקרובים עם כן יחליטו להמשיך בתהליך!! בנוסף והכי חשוב המצב של החבר שלי עם הסרטן משתפר ורופאים טוענים שנגד כל הסיכויים הגידול שלו מגיב יפה לטיפול!!!!

חוץ מזה חבר טוב שלי גם התחתן אתמול ואני מאוד שמח בשבילו למרות שאני אישית לא מתחבר אל הבחורה שהוא התחתן איתה אבל מכיוון שלא אני צריך לישון איתה בלילה או יותר נכון לקום לידה כל בוקר, אז למי אכפת!!

בקיצור יום ארוך מלא בהרפתקאות שהסתיים בזה לאני מגיע הביתה ומוריד את המכנסיים אני מגלה שלא נתתי את המתנה (אופס)!!!

נכתב על ידי bagan , 4/7/2008 22:23  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  bagan

בן: 45

MSN:  7




4,700
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , האופטימיים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbagan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על bagan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)