לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


it's dangerous

Avatarכינוי:  Abunai

בת: 36

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

מלמולי מקלדת


מצחיק שלא כתבתי כלום חודש.. טוב זה היה קצת קשה אתם מבינים, קורס וכאלו.. אבל זהו חתמנו חוזה וגם אני יצאתי ממעגל האבטלה ואני אזרחית מהמניין שעובדת ויכולה להתלונן :) כיף כיף כיף.. רק מי שבילה 6 חודשים של חיפוש עבודה ובינתיים עשה חלטורות נוראיות כמו מלצרות או מכירה בחנות נעליים יכול להבין את ההנאה של לקום כל בוקר לעבודה.. שהיום שלך עמוס ופתאום יום חופש זה הדבר הכי יקר בעולם.. אני פשוט נהנית מזה בצורה חולנית כלשהי כי בזמן שכולם סביבי רק רוצים להגיע לסוף היום או מתלוננים שהמחר הגיע מהר מידי אני יושבת בקורס עם חיוך על הפנים מרוצה לגמרי מהמקום הזה.. והנה עכשיו סוף סוף מתחילים את המשמרות והיום יש לי משמרת ב2 בלילה.. אבל כמובן שאני לא מצליחה להירדם.. אני יודעת שמתישהו היום לפנות בוקר אני נורא אקלל את הרגע הזה :)

טסים לחו"ל :) לטורקיה.. בהתחלה היינו אמורים לטוס יחד עם חבריו.. אבל הגיעה לאוזנינו שמועה שהאקסית הציבה אולטימטום שהיא לא רוצה שאני אהיה שם [מצחיק כי הפעם האחרונה שראיתי אותה היא התנהגה כאילו היא החברה הכי טובה שלי וסיפרה לי על בחורים שהיא יוצאת איתם..] שאר החבר'ה לא הסכימו לאותו אולטימטום אבל ששמעתי את זה החלטתי שאני לא רוצה ללכת.. אני לא אהיה במקום כזה.. אמרתי לחבר כמובן שהוא מוזמן להצטרף אליהם אבל הוא סירב [תכלס חסר היה לו אם הוא היה מצטרף אבל בואו נעמיד פנים שהייתה לו ברירה P:] והחלטנו לנצל את הימי חופש שנלקחו בשביל האירוע ואנחנו גם נטוס לנו [למקום אחר] בטורקיה ונחגוג שם את השנה :)))



ההוצאות שלי קצת יצאו מפרופורציות לאחרונה אני ממש הגעתי למצב שאני מפחדת להיכנס לאתר של הבנק.. עם הנסיעה לחו"ל הטסט של האוטו+תיקונים.. יותר מידי בילויים ומסעדות קניות מתנות חתונה וכו'.. אני לא אדם שמבזבז המון בד"כ.. אני נכנסתי בחצי שנה הזאת למצב חסכון מתקדם ופתאום שנכנס קצת כסף והיד נפתחה הסכומים מפחידים.. נקווה שהמשכורת תהיה בהתאם להרגשה החופשיה.. והחגים האלו בכלל לא עוזרים.. מתנה לאמא של החבר היא בגדר חובה! אבל יצאתי עם משהו יפה תודות לאמא : )
טוב.. אני הולכת לנסות לחזור לישון ואפסיק למלמל בעזרת המקלדת.. בהצלחה לי!!




נכתב על ידי Abunai , 17/9/2009 21:46  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גיבור העמק ב-8/4/2011 09:45
 





2,593
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAbunai אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Abunai ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)