לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

אולי זה רק חלום...

"נאמר כבר הכל... אז מה אפשר להוסיף לזה?"

כינוי:  אולי זה רק חלום?

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2011

עוד שלב אחד למעלה


אוקיי אז יצא לי להבין לא מעט דברים עליי ועל איך העולם הזה עובד

 

כבר תקופה ארוכה אני יודע שלא חסר לי כלום.

יש חברים טובים, משפחה אוהבת, כסף יש מספיק (וזה נתון מדוייק) לפיכך אני אמור להיות מאושר, אך אם חושבים מספיק טוב נתקלים בבעיה

בחורה.

אז כן... אני לא הייתי בן אדם שמתאהב, הייתי בן אדם שמכריח את עצמו להתאהב.

לא היה לי מודל שחיפשתי אחריו וגם לא מצאתי, כל המצב הזה גרם לי להתנהג באופן דיי יחודי ומסתבר שגם לא אידיאלי במערכות יחסים.

החיים שהיו לי בתוספת האופי המוזר שלי גרמו לי להכניס למערכות יחסים שלי רגש מוגזם, קשר מהודק מדיי מהצד שלי ועוד כל מיני דברים שלא ממש עזרו לשמור על בחורה אחת לנצח.

יותר מדי פעמים אתה מגיע למצב שאתה בוכה על בחורה שהרגע הכרת ומילל לעצמך שלא תלך ולא דואג להסתיר את כל האמצויונליות המפחידה הזו ואז אותה בחורה נעלמת ובורחת ואז אתה בוכה על זה שהיא הלכה ועל כמה מר גורלך, וזה היה לוּפ כזה שמתמשך ומתמשך.

באופן דיי מפתיע כל הבחורות שלא אהבתי נמשכו אליי, עשיתי כל מיני דברים שמבחנתי היו רק כדי להעיף אותן והן נדלקו רק יותר ויותר.

מוזר, אתה חושב לעצמך אבל העובדות בשטח ועם עובדות אין להתווכח.

אז אתה הולך ברחוב ומסתכל על העולם ועל איך הוא מסתובב גם כשאנשים לא אוהבים כמו שאתה יודע לאהוב ואיך הם נראים לך מאושרים ככה כמו שהם ואתה רק רוצה להיות כמוהם, הרי מי חוץ ממך יודע שאתה הדבר האמיתי,  האהבה שלך מלוחה מדמעות אבל היא הכי אמיתית!

מתוסכל אתה חוזר הביתה מהיותך הבחור הכי אוהב בעולם אך הבודד מכולם.

 

אז זהו את המודל שלי מצאתי ולא נראה לי אני הולך להתפשר על זה

אמנם אותן בחורות שעומדות בקריטריונים הן בודדות אך מצאתי כבר שתיים

אחת מהן הייתה לי בידיים אבל כאדיוט לא הצלחתי להחזיק

השניה יוצאת עם מישהו אבל תכלס זה לא כזה משנה

הבנתי סוף סוף מה אני רוצה בחיים אבל אני עוד לומד איך אני משיג.

 

 

נכתב על ידי אולי זה רק חלום? , 21/1/2011 19:12  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,582
הבלוג משוייך לקטגוריות: ביקורת בלוגים , מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאולי זה רק חלום? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אולי זה רק חלום? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)