לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Things I’ve Never Said


השאיפה תוביל להצלחה, וכאשר ההצלחה תגיע נשאף לעוד....

כינוי:  my life :)

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

אז ככה.


 

איך יכול לקרות מצב שבן אדם לא כותב במשך שנתיים ויום אחד הוא פשוט חוזר הביתה ומרגיש צורך עז לחזור ולכתוב.

אז אם אני אתחיל לעדכן פה מה שקרה לי בשנתיים האחרונות, זה לא יגמר. וגם את האמת אין לי ממש סבלנות לזה אז בקיצור.

תיאטרון הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלי, בין אם זה מבחירה ובין אם לא. ואני אוהבת את זה. אני פשוט לא יכולה בלי זה, האנרגיות שזה מחדיר בי זה הדבר הכי קרוב לקסם שאני מכירה. זה פשוט אני. שנה שעברה הייתה לנו הפקה מדהימה עם הרבה פידבקים- היה מגניב. והשנה כמו שנה שעברה אני מביימת. הייתי מתעקבת על זה אבל שוב- אין לי כל כך סבלנות.

לעומת שנה שערה אני מרגישה שהפעם אני לא מזניחה את מה שמסביב, ז"א אם שנה שעברה לא היה לי חיים חוץ מזה, השנה החלטתי שאני לא יכולה לתת לזה לקרות. ביליתי הרבה פחות עם חברות וידידים, לא הייתי סבלנית בבית למשפחה וכו'. והשנה דווקא הכל מסתדר במקביל לחזרות אני עובדת בעבודה שאני ממש נהנית בה ועם האנשים שאני ממש אוהבת, אני יוצאת עם חברות ומדברת איתם כמעט על בסיב קבוע. בקיצור מגניב!

הייתי בנאפה עם חברות- היה בן זונה!!

הייתי בסין- :]

הייתי בגרמניה עם התיאטרון

הייתי בפולין- :]

בקיצור הייתה שנה עמוסה- וממש מגניב.

אני חושבת שלא כתבתי בשנתיים האחרונות בעיקר כי לא הייתי צריכה. אני בן אדם שלא מתמיד בדברים האלו. הרבה יותר קל לי לבוא ולדבר עם חברים על מה שמפריע לי מאשר לבוא ולכתוב את זה. משהו בכתיבה מרגיש לי מאוד קר ולא ממצא את כל מה שאני מרגישה.

סביר להניח שתהיה לי עוד פגרה של כמה שנים טובות אחרי הפוסט הזה- הדרך הבעה שלי הפכה להיות התיאטרון. ואם קשה לי או שאני צריכה לפרוק משהו אני פשוט מדברת- יותר קל לי ככה.

אז ההורים שלי מתגרשים. כן. כן. כן. וואי זה קורה. האמת כשאני מדברת על זה סתם ככה זה נראה לי מאוד סתמי אבל לחשוב שנייה על המשמעות של זה. לא טוב להם ביחד ואני מבינה. אני הייתי עושה את אותו הדבר. אבל יש בעייה אחת- הם הכריזו שהם מתגרשים אבל זה לא קורה. הם עדיין גרים באותו בית במיטות נפרדות. אמא שלי עדין לא מצאה דירה. הכל כל-כך מוזר. כל כך לא חד משמעי.

אני מרגישה משהו מאוד חזק למישהו. אני לא יכולה להסביר מה. זה כמו קשר כזה שאני לא יכולה להסביר אותו. אני מוקסמת ממנו. לא יודעת אני מבולבלת. אני לא יכולה להרשות לזה לקרות. זה בעייתי ומוזר מידי.

אז זה תקציר מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מתומצת של החיים שלי.

ועכשיו ציטוט לחיים:

"גם מסע של שבעים קילומטר מתחיל בצעד הראשון"

 

נכתב על ידי my life :) , 24/11/2007 04:43  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,357
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmy life :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על my life :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)