לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חוזה המדינה והשאר

כשהתעוררתי, הדינוזאור עוד היה שם.

כינוי: 

בן: 47

ICQ: 231227062  

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2003

תנין


תנין אכל את טל בנין





 


 


מי יתנני שינה ?

נכתב על ידי , 19/12/2003 05:07  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אם היו לי קרניים


 


אם היו לי קרניים הייתי נוגח לשער


 


,


 בישראל יש הכי הרבה יעלים בעולם


אני בעיקרון לא אוהב סיווגים של אנשים, אבל בסך  הכל הכרתי לא מעט יעלים. בדרך כלל בחורות נחמדות, שבדרך כלל יש להן חברה שקוראים לה קרן. ותסכימו איתי שזה כבר מוזר


מתי ארדם בשעות סבירות


 

נכתב על ידי , 14/12/2003 05:02  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קנגרו


 


אם אני עושה תחרות עם קנגרו,


 הוא שם אותי בכיס הקטן שלו בריצה?

 

 



נכתב על ידי , 11/12/2003 04:54  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,905
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחוזה הוזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חוזה הוזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)