לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

*~* מריוש עיצובים *~*


מריוש עיצובים בלוג של ילדה מעצבת מוזמנים להזמין וגם לקרוא על החיים שלי =]

כינוי: 

בת: 29

ICQ: 304407554 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

אם לא שמתם לב הבלוג סגור |:


כן הבלוג סגור.

 

ואם אני מגיבה ויש קישור לבלוג

זה רק כי צריך משתמש רשום ואין לי עוד בלוג.

לא בא לי.

כן תתמודו עם זה.

אני גולשת בישרא ואין לי בלוג.

בי.

 

נכתב על ידי , 13/9/2006 20:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





437
הבלוג משוייך לקטגוריות: הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*~*מריה וכל מילה מיותרת*~* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *~*מריה וכל מילה מיותרת*~* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)