לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

הבית של סבתא



כינוי: 

בת: 31

ICQ: 344459594 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2007

חזרתי לעדכן


איזה מוזר....

חזרתי לעדכן....

 

עשיתי דבר הכייי מטומטם בעולם

הלכתי לידיד שלי וסיפרתי לו שאני אוהבת אותו....

למה עשיתי את זה? אין לי מושג

תאמת שאריאל אמרה לי שהוא אמר לה שהוא אוהב אותי

הבעיה היא שאני לא רוצה שנהיה ביחד

הוא כן רוצה.....

אמרתי לו שאני לא רוצה שנהיה ביחד.

טוב עכשיו אני רק צריכה לחכות שזה יעבור לי וזהו....

אתמול נפגשנו עם עוד כמה ובקושי דיברנו.

זה היה מוזר.


 

ביום שישי אני נוסעת למרב עם שוהם

כדי לפגוש את יעל

נלך למסיבה

אני מקווה שיהיה כיף

 


 אני יודעת שהפוסט הזה הוא ממש מוזר

אז להתעלם, פשוט הייתי חייבת לכתוב את זה איפשהו

ביי אוהבת 3>>

נכתב על ידי , 9/4/2007 13:42  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Yooshy =] ב-14/4/2007 13:08
 





728

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסבתא יוחבת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סבתא יוחבת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)