לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 344459594 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2009


אני לא יודעת אפילו איך לתאר את זה.

כאילו טוב לי, באמת שטוב לי.

אבל יש כל הזמן את ההרגשה הזאת שחסר לי משהו.

תחושת ריקנות כזאת.

אני יכולה להיות עם חברות ולשמוח ולהיות ממש מאושרת ופתאום לחזור הביתה ולהתחיל לבכות.

אני לא מצליחה להבין מה בדיוק גורם לזה.

אני רק מקווה שזה יעבור.

נכתב על ידי , 22/2/2009 17:42  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של השחור מתחת לציפורניים (: ב-23/2/2009 17:02
 





7,274

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאף אחד . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אף אחד . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)