לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Appologize


Must everything you do make me wanna smile?

כינוי: 

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

מה שרציתי להגיד לך, ולא אמרתי


הלוואי ולא הייתי מכירה אותך.

למראות התקופה המדהימה שהייתה לנו ביחד..

והאושר שלנו יחד.. לא שווה את הכאב הסופי

היינו מסתירים את האהבה שלנו בסודות

הסתרנו את עצמנו

אתה רצית להיות בתוכי ולא נתתי

רציתי שתחכה איתי

וחיכית,

וסבלת,

אבל בסוף הבנתי שזאת האהבה שלנו

שככה אני אראה לך שאני אוהבת אותך

ורציתי את זה!

"הפעם הראשונה תמיד כואבת"

ככה אמרת לי.

אבל עברנו את זה ביחד

אני כבר לא ילדה, אני כבר לא תמימה

הבאתי לך את הכבוד שלי

הבאתי לך את כל כולי

אני שלך עכשיו

אני שייכת לך

הלב שלי קשור אלייך !

גם אחרי הפעם הראשונה זה לא נגמר

עדיין היית איתי

אוהב, מחבק, מנשק

אחרי שבוע?

העדפת לשבור לי את הלב, לזרוק אותו לעזאזל!

ומה אני עכשיו בשבילך?

כלום

אמרת שאתה רוצה שזה יגמר יפה

שאני לא יפגע בסוף שנה, כי אתה עוזב

שאתה מעדיף שיכאב לי קצת עכשיו אבל זה יעבור

ונוכל להיות חברים טובים

אני לא מצליחה ליישר את המבט שלי אלייך

אתה חושב שזה יעבור לי,

אבל לא.

זה לא יעבור,

עכשיו נשאר לי רק לחכות שמישהו אחר יבוא ויגרום לי לשכוח אותך

ועד אז?

אני אוהבת אותך3\>

נכתב על ידי , 15/4/2008 22:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI hate that I love you אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I hate that I love you ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)